חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

מעתה - חנייה מסודרת לקורקינטים

 

עיריית פתח תקוה באמצעות החברה לפיתוח פ”ת החלה לסמן תאי חנייה לקורקינטים חשמליים שיתופיים, במטרה להגביר את הסדר הציבורי ולצמצם את השלכת הקורקינטים בצידי הדרך.

 

בשלב ראשון יסומנו עשרות סימוני חניות בשכונות הדר המושבות ומרכז העסקים קריית אריה, שם אושרו הסימונים ע"י יועצת הנגישות וועדת התנועה וכן נמצא כי קיים באזורים אלה שימוש נרחב בקורקינטים חשמליים שיתופיים.

בשכונות אלה כל כחצי קילומטר יסומן תא חנייה על המדרכה ורק שם יוכל הרוכב/ת לסיים את נסיעתו. אם לא יחנה בתא החנייה לא יוכל לסגור את הפעלת החשבון והגבייה תמשך. מתחמי החנייה יתאימו לכל חברות הקורקינט החשמלי הפועלות בעיר, ובהמשך יורחב הפיילוט לשכונות נוספות.

ראש העיר רמי גרינברג "הקורקינטים החשמליים הינם כלי תחבורה יעיל ונוח כל עוד נוהגים בו בתבונה ובאחריות. לצערנו אנו נתקלים ברוכבים שאינם מקפידים על כללי התנועה וכללי הבטיחות, רוכבים באופן פרוע וללא קסדה והדבר מסוכן וחמור עד מאד. בנוסף, הרוכבים מסיימים את הרכיבה ומשאירים את הקורקינט בצידי הדרך כאשר לעיתים מזומנות הוא מפריע לעוברים ולשבים. כעת החלטנו לסמן תאי חניה כפי שמקובל בערים אחרות בארץ ובעולם, ובכך לשמור על הסדר הטוב והמרחב הציבורי. אני מפציר בציבור הרוכבים לנהוג בזהירות ובאחריות ולהקפיד על כללי הרכיבה וכללי החנייה".

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים