חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

השיטה ליישור שיניים שאתם חייבים להכיר 

 

חיוך יפה שמראה שיניים ישרות הוא בהחלט דבר נשגב עבור מרבית האנשים שכן, בעידן בו אנו חיים, הופעתו החיצונית של האדם משפיעה רבות על דימויו העצמי וכן גם על האופן בו הוא נתפס בעיני החברה. על כן, אנשים רבים עורכים טיפול יישור שיניים, אם כי חשוב להדגיש שטיפול זה נערך גם מסיבות תפקודיות ולא רק מסיבות אסתטיות שכן, הרבה פעמים שיניים שאינן ישרות יכולות להשפיע לשלילה על איכות החיים

 

חיוך יפה שמראה שיניים ישרות הוא בהחלט דבר נשגב עבור מרבית האנשים שכן, בעידן בו אנו חיים, הופעתו החיצונית של האדם משפיעה רבות על דימויו העצמי וכן גם על האופן בו הוא נתפס בעיני החברה. על כן, אנשים רבים עורכים טיפול יישור שיניים, אם כי חשוב להדגיש שטיפול זה נערך גם מסיבות תפקודיות ולא רק מסיבות אסתטיות שכן, הרבה פעמים שיניים שאינן ישרות יכולות להשפיע לשלילה על איכות החיים. בכתבה זו, החלטנו להסביר לכם את כל מה שתצטרכו לדעת אודות טיפול יישור שיניים מומלץ ועל ביצוע הבחירה הנכונה באשר לטיפול זה. 

שיטת אינויזליין - הבחירה המומלצת

בעת בה אנו מדברים על טיפול יישור שיניים , אין ספק כי אחת הבחירות הטובות ביותר שתוכלו לערוך היא לטפל בשיניים שלכם על ידי שיטת אינויזליין. למעשה, טיפול יישור שיניים סטנדרטי הוא פעולה אשר במסגרתה מפעילים לחץ מסוים על שיניים שאינן ישרות, זאת במטרה להניע אותן אל עבר המקום הרצוי מבלי שהדבר חלילה יזיק לחניכיים או ללסת. במרבית טיפולי השיניים המסורתיים, הדבר נערך על ידי השימוש בסמכי מתכת, כאשר אותם מצמידים אל השיניים, אם כי החיסרון של שיטות אלו הוא שאותם סמכי מתכת אינם נעימים למראה. בניגוד לכך, כאשר מדובר על שיטת אינויזליין, מדובר על טיפול יישור שיניים אשר מתבצע על ידי השימוש בפולימר פלסטי, זאת בעוד כי אותו פולימר הוא שקוף לחלוטין - כך שאותה השיטה מספקת מענה על הבעיה העיקרית של יתר טיפולי השיניים. נוסף על כך, ראוי לציין כי טיפול אינויזליין מבוצע על ידי התאמה אישית אל כל מטופל, דבר אשר מתבצע אחרי סריקה תלת מימדית מקיפה של מבנה הפה והשיניים.

למה דווקא אינויזליין? 

בעוד כי היתרון המשמעותי ביותר של השיטה המומלצת הזו הוא חוסר הנראות שלה כלפי חוץ, יתרון אשר הפך אותה לבחירה עדיפה עבור מרבית האנשים - חשוב מאוד לציין כי אין די בכך כאשר אנו מדברים על היתרונות הנהדרים של שיטה זו. למעשה, מדובר על שיטה נוחה למדי, זאת מאחר ומדובר והקשתית בה משתמשים ניתנת לשליפה בצורה קלה מאוד, כך שיהיה ניתן להסיר אותה ללא כל בעיה במידת הצורך. יתרה מזו, החומרים מהם אותה הקשתית המדוברת עשויה אינם מכתימים את השיניים, זאת בניגוד לסמכי הברזל הנפוצים שכן מכתימים אותן. נוסף על כל אלו, עוד יתרון משמעותי לא פחות של השיטה הנהדרת הזו הוא משך הטיפול הקצר שלה, כאשר ניתן להגיע אל תוצאות אדירות עד 16 חודשים מרגע תחילת הטיפול, זמן קצר בצורה משמעותית בהשוואה לשימוש בסמכים. על כן, אין ספק כי השימוש בשיטת אינויזליין על מנת לבצע יישור שיניים הוא אחד הבחירות הטובות ביותר שתוכלו לערוך בשל היתרונות המרובים של השימוש בשיטה זו. 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים