חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

העירייה ממשיכה להעמיק את הפיקוח על אתרי הבנייה

 

בהמשך לפיקוח הקפדני על אתרי הבנייה, ובפרט מתחילת המלחמה, וועדת תכנון ובנייה קיבלה שורה של החלטות בנוגע לפעילות אתרי הבנייה בעיר. זאת במטרה להבטיח את בטחון הציבור בימים אלו.  

 

במסגרת זו, הוחלט, בין היתר, כי בפתח כל אתר יוצב מאבטח הלובש אפוד זוהר וכובע עם כיתוב "שומר" אשר יעסוק בשמירה בלבד בחזית אתר הבניה, מחוץ לאתר, לרבות הכניסה לאתר; בפתח כל אתר יוצב מאבטח עם נשק; יהיה ניתן להעסיק עובדים בעלי תעודת זהות כחולה בלבד או עובדים זרים בעלי אשרת עבודה בתוקף ולא תתאפשר עבודת פלסטינאים וכמובן לא לאדם אשר אינו מורשה כניסה ועבודה בישראל כחוק; כל קבלן יחתום על כתב התחייבות לעמידה בדרישות הוועדה, אסורה לינת פועלים באתרי הבניה, והם יגיעו ויצאו מהאתר באופן מסודר ע"י הסעה מאורגנת; שעות העבודה יהיו בימים א - ה, בין השעות 7.00 ועד 18.00, בימי שישי וערבי חגים שעות העבודה יהיו משעה 7.00 ועד שעתיים לפני כניסת השבת/החג; לעירייה תהיה נתונה הסמכות להפסיק מיד את פעילותו של אתר אשר יפר את האמור  למשך עד חמישה ימים ועוד.

 

ראש העיר רמי גרינברג "עיריית פ"ת ממשיכה לעשות כל שניתן כדי לשמור על ביטחון התושבים ולפעול באופן נוקשה כלפי הקבלנים שיפרו את ההנחיות ע"י ביצוע בקרה בשטח, סיורי פתע בכל אתר, בדיקת אישורי עבודה, תעודות זהות ועוד. ביטחון התושבים נמצא בראש סדר העדיפויות ואנו נמשיך לפעול בנושא בכל סל האפשרויות החוקיות שעומדות לרשותנו."

 

 

בברכה,

 

שגיא פרלמוטר,

מנהל מחלקת קשרי עיתונות ופרויקטים (לשכת הדובר)

 

 
 
 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים