חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

ביקור שרת החינוך של מדינת באדן וירטמברג בגרמניה ברב תחומי עמל א`

 

 היום (רביעי) ביקרה שרת החינוך הנוער והספורט של מדינת באדן וירטמברג בגרמניה, הגב’ תרזה שופר, בבית הספר הרב תחומי עמל א’ פתח תקווה

 

השרה ביקשה לשמוע על האינטגרציה בבית הספר ועל יישום מתודות של טכנולוגיות מתקדמות במגמת הנדסת תחבורה מתקדמת בבית הספר.

השרה ביקרה בסדנת מגמת הנדסת תחבורה מתקדמת, ונפגשה עם תלמידי כיתת י"ג הלומדים במגמה זו, במהלך המפגש הביעה השרה תמיכה מלאה בישראל בעקבות אירועי השבעה באוקטובר.

 במהלך הביקור ליוו את השרה מנהלת בית הספר מירי ענני, אייל דרי רכז מגמת הנדסת תחבורה מתקדמת - אוטוטק וקובי אביטל יו"ר איגוד המוסכים ומורה ברב תחומי עמל א’, מנכ"לית קבוצת הרב תחומי עמל קארן טל, והמשנה למנכ"לית תמר פלד אמיר, איתי רוזנפלד מהנהלת רשת עמל ולשעבר מנכ"ל חברת אפלייד מטיריאלס, וכן נציגי הרשות - ראש מינהל החינוך סרחיו חביאר גולצמן, וסגניתו חברת מועצת העיר ניבה קפלן.

השרה הגב’ תרזה שופר התרשמה מאד מהרמה המקצועית הגבוהה של מגמת אוטוטק ברב תחומי עמל א’, מהמערכות החדשניות והממוחשבות ומרמת הלימוד של התלמידים המשלבת התנסות וביקורים חווייתיים בחברות רכב ובמוסכים מתקדמים בעיר. עוד התרשמה מהעובדה כי תלמידי ביה"ס מסיימים את הלימודים כשברשותם לא רק תעודה מקצועית אלא גם תעודת בגרות מלאה, דבר שאינו קורה עפ"י רוב בבתי"ס מקצועיים בגרמניה.

מנכ"לית קבוצת הרב תחומי עמל קארן טל ציינה במיוחד את שיתוף הפעולה המצוין של רשת עמל עם העירייה, ההשקעה של הרשות בהצטיידות מגמות הטכנולוגיה והמענה לצרכי ביה"ס, כמו גם פיתוח תכניות למידה איכותיות וקידום תוכניות חדשות, כדוגמת התכנית "הקול בראש" לחיזוק האקלים החינוכי בביה"ס.

עוד ציינה קארן טל שקיים רצון לפתח שיתופי פעולה בלמידה משותפת בתחום החינוך הטכנולוגי והמקצועי, ובכלל זה חילופי משלחות תלמידים ומנהלי בתי ספר.

 ראש העיר רמי גרינברג ומנהלת האגף לחינוך על יסודי ד"ר ירדנה חדד ביקשו להודות לשרה הגב’ תרזה שופר על שבחרה לבקר בביה"ס במסגרת משלחת ממלכתית מגרמניה, וציינו כי מגמת אוטוטק ברב תחומי עמל א’ בפתח תקווה היא מהטובות והמתקדמות שיש.

 יצוין כי מדינת באדן וירטמברג היא השלישית בגודלה בגרמניה. חיים בה כ-11 מיליון תושבים בהם כ-2.5 מיליון תלמידים ותלמידות. בבירתה שטוטגרט ישנם קווי ייצור של כלי הרכב מרצדס ופורשה.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים