חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

דובר צה”ל: הכירו את מסיים קורס צוללן, סמל א` תושב פתח תקווה

 

קורס צוללן שהגיע לסיומו לאחר הכשרה של שנה וחודשיים, הינו מהייחודיים והיוקרתיים בצה״ל, אליו מתמיינים מאות מועמדים מידי שנה. 

 

הקורס מכשיר את לוחמי החוד בשייטת הצוללות של זרוע הים ומתחלק לשני שלבים, בסיסי וייעודי. הכשרתם שמה דגש על פיתוח חוסן מנטלי ופיזי, חשיבה יצירתית, ערכיות ותפעול מערכות לחימה מתקדמות ומורכבות ביותר. מבין המסיימים נמצא גם סמל א’, בן 19 מפתח תקווה, אשר סיים בהצלחה את קורס צוללן 123.

א’ למד בתיכון באזור מגוריו הרחיב מחשבים ופיזיקה. בזמנו הפנוי אוהב א’ להתאמן- לפני הגיוס אף היה מתאמן באומנויות לחימה. מעבר לכך אוהב א’ לטייל. א’ מספר" קורס צוללן זה מסלול לא קל. אתה עובר שנה וחודשיים של הכשרה אינטנסיבית, פיזית ומנטלית, אבל בסופו של דבר אתה עושה את זה ביחד, עם החברים לקורס ולצוות. החצי שנה הראשונה- השלב הבסיסי- הוא הקשה ביותר. הסיבה שצלחתי אותו היא החברים שלי. בתוך זמן קצר מאוד נוצר ביננו קשר מיוחד, שמחזיק עד היום ואני בטוח שיחזיק גם שנים קדימה". א’ נזכר בהפלגה הראשונה שלו ומשתף: " אני זוכר שקצת פחדתי לפני. בכל זאת, הפלגה בצוללת. אבל מהר מאוד החשש התחלף בהתרגשות. ראיתי איך הצוות עובד אחד עם השני, איך כל אחד נותן את חלקו בשביל להשיט ולהוביל את הכלי העוצמתי הזה. א’ מסכם, " לקראת תחילת השירות שלי אני מצפה להרגיש את תחושת המשמעות שאני שומע עליה ממי שמשרת כבר בשייטת. אני מצפה להתחבר לצוות של הצוללת ולהתחיל לעסוק בפעילויות מבצעיות". "גאווה גדולה לעיר", אמר ראש העיר רמי גרינברג.

תמונה דובר צה"ל

 
 
 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים