חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

פתח תקווה: אמש התקיים טקס יקירי ויקירות העיר לשנת 2023

 

ביום ראשון ה-30.7.23 התקיים טקס יקיר העיר לשנת 2023, בהיכל התרבות העירוני. הטקס בהשתתפות הנבחרים והנבחרות ובני משפחותיהם הועבר בשידור חי בפייסבוק העירוני. ועדת יקיר העיר בחרה לפני מספר חודשים 26 יקירי ויקירות עיר לשנת 2023, וזאת מתוך עשרות בקשות איכותיות שהוגשו לוועדה

 

הנבחרים והנבחרות הם תושבות ותושבי העיר, בני 70 ומעלה, אשר נבחרו בזכות עשייה ייחודית ומשמעותית באחד מהתחומים הבאים: מדע, רפואה וטכנולוגיה, חינוך ותרבות, דת ומורשת, התנדבות ועשייה ציבורית למען הקהילה והחברה.

ראש העיר רמי גרינברג אמר בטקס "העיר פתח תקוה, אם המושבות, חרתה על דגלה, כבר מיום היווסדה, את ערכי הנתינה והתרומה לקהילה. מרגש להשתתף בטקס יקירי העיר ולהכיר את פועלם של 26 הנבחרות והנבחרים המצטרפים לנבחרת המצומצמת והאיכותית של יקירי העיר פתח תקווה. עשרים ושישה יקירי ויקירות העיר שנבחרו, הם דוגמא למרקם הייחודי של העיר, ומייצגים בקשת הרחבה של תחומי עיסוקם את עושרה האנושי של העיר פתח תקווה. כל אחד ואחת מהזוכים והזוכות הוא עולם ומלואו, עולם של בנייה, תקומה, עשייה ותרומה. כולם נבחרו בזכות עשייה ייחודית ופורצת הדרך, ולכולם יש בלב פינה חמה במיוחד לעיר פ"ת החוגגת בימים אלה 145 שנה להיווסדה. לכולם הרצון לתרום ולפעול למען הקהילה והחברה. אני רוצה להודות מקרב לב לנחמה אפטר יו"ר עמותת יקירי העיר על הפעילות השוטפת למען יקירי העיר, לחברי הוועדה על פועלם ותרומתם לבחירת יקירי העיר ולשלומית אדלשטיין מנהלת הוועדה".

ואלה האישים אשר נבחרו לקבל את אות יקיר העיר פתח תקווה לשנת 2023:

אדי מוכתר, דורון רז, עדנה שמש, רינה שנבל, ד"ר מאיר נזרי, הרב מאיר בטיסט, בנימין אהרוני, שרה רהב, ד"ר רחמים אבישר, רבקה גריינר, ד"ר אהרון שיפר, דוד רובנר, הרב רחמים ארבל, ד"ר אפרים יצחקי, כרמלה טוב, פרופ’ מנחם פינקלשטיין, שרה בילסקי, שרה פרידמן, חיים פרימק, יהודה ניסן, רום צבי, יוסף סרוסי, ד"ר אמנון מעבי, תקווה גולדרט, משה גואטה והרב ראובן רביץ.

את האירוע ניהלה והפיקה שלומית אדלשטיין, מנהלת ועדת יקיר העיר.

את הטקס הנחה דן כנר והופיע בו הזמר והאמן סגיב כהן, את האירוע חתמה בשירת התקווה גל דרורי, תלמידת הקונסרבטוריון העירוני בניהולה של גב’ שלומית מדר מנהלת הקונסרבטוריון העירוני. מצ"ב נספח ובו פירוט אודות כל נבחרי ונבחרות יקיר העיר לשנת 2023 .

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים