חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

קריית אונו: מבלומפילד לקריית אונו ברכבת הקלה

 

השבוע, קצת לפני שהקו האדום של הרכבת הקלה יוצא לדרך, הוזמנו ראשי הרשויות מגוש דן לסיור אל ”מאחורי הקלעים” של הקו האדום ולנסיעה לאורך הקו

 

ישראל גל, ראש עיריית קריית אונו וירון יעקבי סגנו הגיעו בבוקר לתחנת ארלוזורוב החדשה שכבר ערוכה לקלוט מאות אלפי נוסעים מדי יום. יו"ר הנהלת נת"ע מיה ליקוורניק ציינה בדברים שנשאה את חשיבות שיתוף הפעולה והתיאום בין נת"ע לבין הרשויות וסיפרה על כל ההכנות לקראת הקו החדש.

 ראשי הרשויות והמלווים יצאו לנסיעה לאורך הקו שבחלקו תת קרקעי, בעומק של עד 30  מטרים, וקיבלו הסברים מסמנכ"ל הפעלה ושירות בנת"ע אודי קפלנסקי שאמר: "תושבי קריית אונו יוכלו מעכשיו להגיע במהירות שיא למרכז תל אביב ולמרכזי הבילוי והתעסוקה בלב תל אביב יפו."

 הנסיעה והסיור הסתיימו בתחנת בילינסון שהיא אחת משלוש תחנות שישרתו את תושבי ותושבות קריית אונו.

זמן הנסיעה מתחנת בלומפילד ביפו לתחנת בילינסון היה כ- 30 דק’ ומתחנת ארלוזורוב כרבע שעה.

 עיריית קריית אונו נערכת גם היא בימים אלו לפתיחת הקו החדש. תושבי קריית אונו ייהנו גם משירות שאטלים ללא עלות בשעות העומס, בנוסף לשמונה קווי אוטובוס שנוסעים לאורך הנת"צ ומגיעים לתחנות הקו האדום בפתח תקווה. כמו כן ניתן למצוא את כל המידע לגביי קווי האוטובוסים, שירות השאטלים והקו האדום באתר האינטרנט של העירייה.

 ישראל גל ראש העיר קריית אונו : "זו בשורה עצומה לתושבי קריית אונו ולעיר כולה. לאלפים מתושבי ותושבות הקריה, הרכבת הקלה תקצר את הדרך לתל אביב ולמטרופולין דן כולו, ותאפשר להם להשאיר את הרכב בבית, ולצאת לענייניהם בתחבורה הציבורית, כמו במתקדמות בערי העולם, שם עיקר התנועה מבוססת על תחבורה ציבורית מתקדמת, מיקרו-מוביליות, הליכתיות ושהייה בחיק  הקהילה. פני העתיד והקדמה כאן אצלנו בבית, בקריית אונו"

 

צילומים: עיריית קריית אונו

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים