חיפוש
 
לדף הבית >>     Mega Links - תוכן שיווקי >>

כיצד להקציף את החלב להכנת הקפה המושלם?

 

הקצפת חלב הפכה להיות לאחת מהפעולות הבסיסיות שכולנו עושים בעת הכנת כוס קפה. אם עד לפני כמה שנים זוהי הייתה נראית לנו משימה בלתי אפשרית, כיום היא בהישג יד מבחינתנו. אז מה אנו צריכים לעשות כדי להנות מכוס הקפה המושלמת?

 

הקצפת חלב הפכה להיות לאחת מהפעולות הבסיסיות שכולנו עושים בעת הכנת כוס קפה. אם עד לפני כמה שנים זוהי הייתה נראית לנו משימה בלתי אפשרית, כיום היא בהישג יד מבחינתנו. אז מה אנו צריכים לעשות כדי להנות מכוס הקפה המושלמת? ללמוד איך להקציף את החלב בצורה נכונה ומדויקת. אחרי שתקראו את כל המאמר הבא, תבינו איך גם אתם יכולים להנות מכוס קפה בבית כמו בבית קפה או מסעדה. אינכם צריכים לוותר על כוס הקפה המועדפת עליכם, גם אם היא נראית לכם כמו כוס קפה שקשה להכין בבית. עם הטיפים הנכונים תראו כי אין כוס קפה שאותה לא תוכלו להכין לגמרי בעצמכם.

רוכשים מקציף חלב איכותי

כדי שתצליחו להקציף חלב יהיה עליכם קודם כל לרכוש מקיף חלב איכותי. מקציף החלב הוא הפרמטר הבסיסי, בלעדיו לא תוכלו להתקדם לשלבים הבאים. יש כאלה שרוכשים את מקציף החלב יחד עם מכונת הקפה, אחרים יעדיפו לרכוש אותו לאחר מכן. כיום תמצאו מגוון רחב מאוד של מקציפי חלב, לכל אחד מהם יש את היתרונות ואת החסרונות שלו. בדיקה מקיפה של האפשרויות הניצבות למולכם תאפשר לכם לבחור בצורה נכונה ומדויקת. 

בחירת החלב הנכון

לא כל חלב הוא חלב שמתאים להקצפה, לכל אחד מסוגי החלב תכונות משלו. כיום תוכלו למצוא רשימה ארוכה של סוגי חלב, עליכם לדעת איזה מהם מתאים להקצפה. חלב עם אחוזי שומן גבוהים יהיה עדיף להקצפה, על חשבון חלב דל שומן או כזה עם 1-2 אחוזי שומן בלבד. זה לא אומר שאינכם יכולים להקציף חלב דל שומן, אך הקרמיות לא תהיה כפי שראיתם בבית הקפה. עליכם לדעת זאת לפני שאתם רוכשים את החלב אותו תקציפו לקפה.

עדיף להקציף חלב חם

אם הוצאתם את החלב ישירות מהמקרר, עדיף שתכניסו אותו למיקרו למספר דקות. הקצפה של חלב חם תהיה הרבה יותר אפקטיבית לעומת הקצפה של חלב קר. כמובן שתוכלו למזוג לכוס מעט מים קרים על מנת לאזן את הטמפרטורה של הקפה. החלב לא חייב להיות רותח לפני שאתם מקציפים אותו, ניתן להקציף גם חלב פושר. אך ככל שהחלב יהיה יותר קר, כך מן הסתם המקרם שלו יהיה בעייתי. 

שפיכת החלב המוקצף 

כמובן שכדי שתוכלו להנות מכל המרקם המיוחד של החלב המוקצף מוטב שתמזגו את החלב באיטיות. מי שימזוג את החלב במהירות אל תוך הכוס עלול לפספס את היתרונות הרבים שלו. לכן אנו מציעים לכם לעשות זאת באיטיות, בדיוק כפי שעושים את זה בבית הקפה בו אתם נוהגים לשתות כוסות קפה. עם הזמן תראו שאתם לומדים איך נכון למזוג את החלב המוקצף ישירות לכוס. תעשו זאת בצורה נכונה, ותראו מיד איך כוס הקפה משדרגת ומשתכללת.  

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים