חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

אור יהודה: משפצים את אצטדיון הכדורגל

 

האצטדיון שסבל בשנים האחרונות מהזנחה יעבור שדרוג בהשקעה של כ-3.2 מיליון שקל שתכלול בין השאר פתרון לבעיית הניקוז, הצבת דשא סינתטי והתקנת עמודי תאורה חדישים

 

פרויקט שיפוץ ושדרוג אצטדיון הכדורגל של אור יהודה יצא לדרך. אחרי שנים ארוכות שהאצטדיון שבו משחקות קבוצות הבוגרים ומחלקות הנוער בעיר הוזנח ולא טופל כראוי, החליטה העירייה להתחיל לטפל בבעיות הרבות שקיימות במקום.

 בהשקעה של 3.2 מיליון שקל יעבור האצטדיון שדרוג משמעותי, כאשר הדשא יוחלף לדשא סינתטי. גם בעיית הניקוז הקשה שהביאה להצפות תדירות בימי החורף תטופל במהלך העבודות. כמו כן, באצטדיון יוצבו גדרות בטיחותיות ויבוצעו עבודות חשמל שיכללו התקנה של שישה עמודי תאורה חדישים.

 עיריית אור יהודה בחרה במועד הזה לביצוע העבודות שכן מדובר כעת בפגרה מפעילות, כאשר היעד הוא לסיים את העבודות עד ה-15 בספטמבר לטובת פעילות הקבוצות השונות.

 ראש העיר, עו"ד ליאת שוחט, ציינה: "אין ספק שמדובר באחד הפרויקטים החשובים ביותר שעומדים כעת על הפרק מאחר ובמשך שנים אצטדיון הכדורגל לא טופל כמעט בכלל. לילדינו מגיע הטוב ביותר ואין שום סיבה שלא יעמוד לרשותם מתקן ראוי לפעילות במהלך השנה. במקביל, אנו פועלים להקמת מגרשים נוספים שישרתו את הבוגרים במהלך השנים הבאות".

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים