חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

פתח תקוה - תכנית יזמות עסקית 2016

 

17 נשים נוספות סיימו קורס של יזמות עסקית. מעל לעשור מפעילה המחלקה לעבודה סוציאלית קהילתית באגף לשירותים חברתיים ובריאות בעיריית פתח תקוה את התכנית יזמות עסקית. 

 

  תכנית יזמות עסקית מיועדת לתושבות פתח תקוה בעלות עסק זעיר בתחילת הדרך או בעלות רעיון עסקי מגובש, בעלות רצון ומוטיבציה לשפר את מצבן הכלכלי

17 בוגרות הקורס, סיימו בהצלחה את התכנית. המשתתפות למדו כיצד ניתן להפוך את כישוריהן למקור הכנסה עצמאי, משמעותי ויציב. בין הנושאים שנלמדו בתכנית בניית חזון העסק, אסטרטגיה שיווקית, סקר מתחרים ולקוחות, בניית תכנית עסקית ועוד.

ב-9.8.16 התקיים טקס חלוקת תעודות סיום, בנוכחות סגנית מנהל האגף לשירותים חברתיים והבריאות הגב’ בת שבע מנצור, ומנהלת המחלקה לעבודה סוציאלית קהילתית הגב’ שולי ביתן.

עו"ס קהילתית, רכזת התכנית - מאיה ארונין, ציינה שהאגף לשירותים חברתיים ובריאות רואה חשיבות ביצירת הזדמנויות לקידום תעסוקתי לתושבי העיר, ותמשיך במסורת של קיום תכנית הכשרה גם בעתיד.

בוגרות הקורס הודו לצוות המחלקה לעבודה סוציאלית קהילתית על המקצועיות והליווי במהלך התכנית ולמנחה, הגב’ תמרה גיטמנסקי מנחה בכירה של מכון "שיפור". אחת הבוגרות אמרה "ממש חיכיתי לכל מפגש, זה היה כמו נקודת אור בשבילי".

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים