חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 20 – 26 בספטמבר 2019 / חוה מזר

 

  התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר:   הורוסקופ: 19 – 26 בספטמבר 2019  

 

                                   הורוסקופ: 20-26 ספטמבר 2019

 

טלה

שישי-שבת: עשויים להיות ימים חברותיים ופעלתניים, אתם מתחזקים בהדרגה ותחושת השליטה חוזרת לחייכם. תלוי בכם ואיך אתם מחליטים להשתחרר בהמשך השבוע מחודש מלחיץ.

טיפ השבוע: ונוס מול מזלכם עד ה-8 באוקטובר עשויה להיטיב עם מעשיכם, במיוחד אם אתם מחליטים להתעסק בפעילות מהנה, או בתוכנית שתביא לעשייה חיובית, יצירתית ובונה.

 

שור

ענייני כספים ועסקים עשויים להעסיק אתכם בימי סוף השבוע. בעקשנות מפתיעה תצליחו להתגבר על מה שמציק, עשוי לקבל תפנית. תהיו מוקפים בתחושה של נוחות ונהנתנות עם בני משפחה ואנשים אהובים.

טיפ השבוע: שימו לב: ונוס כוכבכם עשוי להדגיש התעסקות בענייני עבודה וקידום עיסוקים מהסוג שעשוי להקל עליכם לקדם את מה שחשוב לכם עד ה- 9 באוקטובר.

 

תאומים

השבועות האחרונים אילצו אתכם לעשות שינויים בתבניות ההתנהגות או בהרגלי חיים שלא משרתים אתכם יותר. יש כאן מוכנות לתהליך של שינוי מהותי, לעתים פסיכולוגי - או שמדובר בהרגלים מאד עמוקים שקשה לוותר עליהם, ויש צורך לאמץ מנגנוני הגנה חדשים.

טיפ השבוע: אתם יותר תקשורתיים, מלאי קסם אישי ומוקפים באנשים מפרגנים. אל תחמיצו את האפשרות להפגיז נוכחות באירוע מהסוג שעשוי לעזור לכם להתבלט.

 

סרטן

רבים מביניכם נהנים מביקורים ומחופשות, ובסך הכל מנסים להחזיר לעצמכם את הביטחון הכה חיוני לכם. מצד שני, כוכב ונוס הממוקם בבית המשפחה והבית שלכם, עשוי להדגיש פעילויות מהסוג שיקיף אתכם באנשים קרובים שנעים לכם בקרבתם.

טיפ השבוע: יש למצוא בסיס בריא וחזק יותר לקשרים המתהווים, עסקיים ורגשיים כאחד, זאת כדי לא להיסחף לניגוד אינטרסים או על מורכבות מאיימת.

 

אריה

בימי סוף השבוע ותחילתו תהיה השפעה טובה על מצב הרוח שלכם. וכבני מזל נהנתני תוכלו לארח או להתארח ולהתפנק בחברת האהובים עליכם.

טיפ השבוע: לקראת צהרי יום ראשון ושני מומלץ להימנע מפעילות מהסוג שעשויה להטריד ולעייף אתכם, שכן מסתמנת עייפות ואי בהירות. אם זוהי הרגשתכם, חכו לימים שלישי ורביעי שבהם עשויה להיות השפעה טובה על מצב הרוח שלכם.

 

בתולה

התקופה מדברת על לקיחת אתגרים עתידיים, מצבכם ישתנה באמצעות שינוי בגישה ואלה מכם, שישכילו לכלכל את מעשיהם היטב, יכינו את עצמם לתנופה פיננסית עתידית, למרות כל ההוצאות הבלתי צפויות הנלוות לכך.

טיפ השבוע: הדאגנות שלכם עדיין תופסת מקום מרכזי בחייכם, אבל עם רצון חזק תוכלו לשלוט בנטייה לא רצויה זו. רבים מכם ניחנו בהופעה יפה ואסתטית. הקיפו את עצמכם באנשים מפרגנים.

 

מאזניים

אתם חשים את תלאות היומיום, אך החל מיום שלישי אילך (עם כניסת השמש למזלכם לתקופה של כחודש) אתם נטענים באנרגיית ימי יום ההולדת, שמקילה עליכם.

טיפ השבוע: תוכלו למצוא את עצמכם לכיוונים שמהווים אתגר לאינטליגנציה שלכם. הדבר אמור במיוחד לגבי היצירתיים והדינמיים שבכם. אתם מארחים נפלאים ואסתטיים, ועשויים לזכות באירוח מרגש.

 

 

עקרב

התקופה מתקשרת לשאלות שמציקות לכם לאחרונה, לשינויים שיהיו בחייכם, לדברים שמסתיימים ולדברים שמתחדשים. ייתכן שאתם נמצאים בסיומו של פרק משמעותי בחיים ובהתחלה חדשה, שתבוא לידי ביטוי בהתנהלות הפיננסית או המקצועית או בכל מישור חיים אחר שתובע מכם שינוי.

טיפ השבוע: לאחדים מבני המזל קיימת תנופה מחודשת, וחבל לקלקל דברים בשל חוסר רגישות.

 

קשת

כניסת השמש למזל מאזניים לקראת יום שלישי (לתקופה של חודש) תיטיב עמכם. התקשורתיים שבכם יוכלו ליהנות מכושר שכנוע ומיכולת ליצור את המציאות הרצויה, לגבש תוכניות אישיות ולהיערך עסקית. מומלץ וכדאי בחום להתחבר לפעילויות שיעזרו לכם להצטיין.

טיפ השבוע: ימים שני-שלישי: ייטיבו עמכם. רכזו את כל הכוחות והמשאבים לימים אלה, והקיפו את עצמכם בחום, אהבה ופרגון.

 

גדי

אפשרויות חדשות ומעניינות מצפות לכם. בכל הקשור לעבודה ולקריירה תצטרכו לסיים קודם איזושהי עבודה שחורה או חובה, ורק אז תיכנסו לתהליך של התפתחות שיוביל אתכם לכיוונים אחרים. 

טיפ השבוע: אתם עומדים בפני תקופה חשובה, והתנהגותכם בעבודה היא מבחן רציני לכם ולסביבה שבה אתם עובדים. לא תוכלו לרצות את כולם, וחשוב שתהיו נאמנים לעצמכם ולקו שבו בחרתם.

 

דלי

אתם פתוחים לשינויים ומסתגלים במהירות לכל מצב, בתנאי שאין בו שעמום ושגרה. את הרוגע תוכלו למצוא כרגע בעיקר בנסיעות ובהתנסויות חדשות. אתם מחפשים יותר יציבות בחיים, וייתכן שמה שנראה לכם לא רציני במבט ראשון עשוי להתפתח בהמשך למשהו משמעותי.

טיפ השבוע: ייתכן שתבלו בחו"ל, או תארחו אנשים מחו"ל. מכל מקום האווירה שאתם שואפים לה טמונה בכם.

 

דגים

אתם בתהליך מתמשך של מהפך ושינוי, שהוא למעשה תוצאה טבעית של תהליכים קודמים. ייתכן שאתם מנסים להיאחז בכוח בקיים ובמוכר, אך זרימה עם השינוי וקבלתו מאפשרות להפיק ממנו את המיטב.

טיפ השבוע: (יחד) עם זאת, בגלל ההיבט הכוכבי המורכב והלא פשוט, זוהי גם תקופה מאמצת ולא מפנקת, וכדאי לפרק מתחים על ידי התארגנות מעשית. המישור הרגשי נוטה לריגושים.

            הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים