חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

השקעה לא בשוק ההון ולא בנד”לן - למה טריא?

 

האינפלציה (קצב עליית רמת המחירים) המתרחשת בתקופה האחרונה בכלכלה המקומית והגלובלית, שוחקת את ערך הכסף שלנו. למעשה, האינְפְלַצְיָה היא תהליך כלכלי של עלייה כללית, מתמשכת וקבועה של רמת המחירים

 

האינפלציה (קצב עליית רמת המחירים) המתרחשת בתקופה האחרונה בכלכלה המקומית והגלובלית, שוחקת את ערך הכסף שלנו. למעשה, האינְפְלַצְיָה היא תהליך כלכלי של עלייה כללית, מתמשכת וקבועה של רמת המחירים. מצב זה מוביל לירידה בערך הכסף, כלומר- כסף שנשאר בחשבון עו"ש לתקופות ארוכות, ושאינו מושקע באפיקי השקעה אטרקטיביים, נשחק בכל חודש שכן המשמעות היא שהוא מאבד מהערך שלו מחודש לחודש, בסביבה אינפלציונית של עליית מחירים. 

כך, מי שאינו טורח להשקיע את כספו, עלול לגלות כי כוח הקנייה שלו ירד באופן מהותי. לכן אם יש לכם כסף פנוי להשקעה, כדאי שתכירו את האופציות השונות העומדות לפניכם. רוב האנשים מכירים 2 אפשרויות השקעה מרכזיות- שוק ההון או נדל"ן, מאחר ואלו האפיקים המוכרים והנפוצים ביותר. אנחנו רוצים להכיר לכם אופציה נוספת של השקעות - השקעות P2P. 

טריא – השקעה שאינה מושפעת משוק ההון 

שוק ההון ידוע בתנודות החדות שלו, המאפיינות תקופות פחות יציבות מבחינה פיננסית. למרות שבמשך שנים שוק ההון הצליח להפיק תשואה גבוהה יחסית עבור המשקיעים שלו, לאחרונה הוא מאופיין בתנודתיות ובאי יציבות ועלול להוביל להפסדים בטווח הקצר. כתוצאה מכך, אין זה מפתיע כי משקיעים סולדים מחפשים אפיק השקעה אחר. מהצד השני של המתרס, ישנו אפיק השקעה נוסף, השקעות נדל"ן, המציע לכאורה השקעות סולידיות ובטוחות יותר. אך על מנת להתחיל להשקיע יש צורך בהון עצמי גבוה לכן חשוב להכיר את אופציית ההשקעה של טריא המבוססת על השקעות P2P, שמנותקת לחלוטין משוק ההון ועשויה להניב תשואה יציבה וסולידית גם במקרים של ירידות חדות בבורסה.

השקעות P2P – נעים להכיר!

השקעות P2P הינן השקעות והלוואות בין אנשים, שמאפשרות לכל אחד להשקיע את הכסף שלו. ניתן להתחיל להשקיע סכומים קטנים יחסית, הכוללים אלפים בודדים בלבד. הכסף עובר דרך חשבון נאמנות ומתפזר בין מספר גבוה יחסית של לווים, בהתאם לפרופיל ההשקעה שמתאים לכם. ישנן מספר חברות שעוסקות בהשקעות P2P בישראל וחשוב לבדוק מהו המנגנון של אישור ההלוואות ללוים בכל חברה, לטובת מה ניתנת ההלוואה והאם קיימות בטחונות להלוואות הניתנות דרך הפלטפורמה. 

בחברת טריא ההשקעה נעשית דרך פלטפורמה טכנולוגית ומתקדמת. כיום משתמשים בפלטפורמה יותר מ- 60 אלף איש, שנהנים מהיכולת לבחור את פרופיל ההשקעה המתאים להם, וזאת באמצעות ממשק משתמש נוח וידידותי. תוכלו לעקוב אחר ההשקעות שלכם ולפתוח חשבונות משנה בהתאם לצרכים שלכם. החברה מפוקחת על ידי רשות שוק ההון ומחזיקה בוותק וניסיון של כמעט עשור בתחום. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר!

האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ השקעות או תחליף לייעוץ כאמור המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה. החברה בפיקוח לפי חוק הפיקוח על השירותים הפיננסים (שירותים פיננסים מוסדרים), תשע"ו 2016. מס’ רישיון 58971

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים