חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

פתח תקווה: שתי מנהלות חדשות הצטרפו לנבחרת המנהלות של החינוך היסודי

 

עינת שביט תנהל את ביה”ס היסודי ע”ש נעמי שמר ותחליף את רויטל שוהם שפרשה לגמלאות. עירית רוזנפלד תחליף את חגית קליפר ותנהל את בית החינוך חמ”ד עמיטל.

 

ראש העיר רמי גרינברג בירך את המנהלות החדשות ואמר "לצוות המובחר של מנהלי ומנהלות בתי הספר היסודיים הצטרפו כעת שתי מנהלות מצוינות, בעלות ניסיון עשיר בניהול והובלת תהליכים חינוכיים ואנו מאמינים כי בעבודה משותפת של צוותי החינוך, ההורים והתלמידים ימשיכו בתי הספר לשגשג ולהצליח. אני מודה לרויטל שוהם ולחגית קליפר על המקצועיות והמסירות הרבה ומאחל להן המשך עשייה פורייה".

עינת שביט תנהל את נעמי שמר -

עינת בעלת רקע מקצועי ואקדמי עשיר בתחום החינוך, ועשייה חינוכית ענפה וארוכת שנים. בתפקידה האחרון שימשה כרפרנטית ארצית בתוכנית ’ניצנים’, וקודם לכן כמנהלת בית ספר יסודי ברמת השרון. לעינת תואר שני במינהל מערכות חינוך, היא יועצת ארגונית למנהלים ובוגרת התוכנית להכשרת מנהלי בתי ספר ’אבני ראשה’.

עם בחירתה לתפקיד אמרה עינת: "קהילת ’נעמי שמר’ תמשיך להיות קהילה אוהבת אדם בה ההון האנושי הוא צוות ההוראה. קהילה בה התלמידים יהיו שותפים, מעורבים ואחראים ללמידה, למימוש עצמי ולהצלחה. קהילה בה נפעל יחד עם ההורים, להגשמת החלומות הקטנים והגדולים."

עינת גרה בראש העין, נשואה, אמא לשלושה וסבתא לשניים.

עירית רוזנפלד תנהל את בית החינוך חמ"ד עמיטל -

עירית עוסקת בחינוך זה 23 שנה, מהן שמונה בבית החינוך חמ”ד עמיטל וכמדריכה ארצית ומחוזית לטיפול באירועי חירום ומשבר. במהלך השנים פיתחה תוכניות ייחודיות לקידום חוסן אישי, רגשי וחברתי. בעלת תואר ראשון ושני בייעוץ חינוכי.

עם בחירתה לתפקיד אמרה עירית: "זוהי זכות גדולה עבורי לחזור לחיק משפחה כמו בית חינוך עמיטל. זכיתי להיות יועצת בעמיטל בשלבי הקמתו ולהיות שותפה בבנייתו וכינונו. לראות איך בית הספר התבסס במהלך השנים והפך להיות מעצמה של חינוך זה מרגש מאוד ומרחיב את הלב.  משפטו המפורסם של הרב קרליבך "כל מה שילד צריך הוא מבוגר אחד שיאמין בו" מלווה אותי לאורך השנים ומתווה לי את הדרך. בע"ה נעמול יחד, על מנת שנוכל להיות שליחים ראויים עבור התלמידים וניצור עבורם מקום שנעים לגדול בו".

עירית מתגוררת בפדואל, נשואה, אמא לארבעה.

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים