חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות תאונת עבודה קטלנית באתר בניה במושב סמוך לפ”ת

 

חוקרי תחנת פ”ת פתחו בחקירה לפני זמן קצר עם קבלת דיווח על טרקטור שהידרדר ופגע בבעליו, כאשר עפ”י גורמי רפואה נקבע מותו של תושב המקום בשנות ה 70 לחייו

 

כאמור חוקרי התחנה פתחו בחקירת נסיבות האירוע ונציג משרד העבודה זומן למקום.
[15:30, 7.8.2023] ⁦+972 50-627-5462⁩: דוברות המשטרה (שרון):

המשטרה פענחה פרשיית חטיפה אלימה של תושבת פתח תקווה בידי בן זוגה וכליאתה בדירה באשדוד ובתום חקירה ומעצר,הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום נגדו

חוקרי תחנת פ"ת פתחו בחקירה מאומצת לפני כשבוע וחצי עם קבלת דיווח על תושבת העיר שהקשר עימה נותק וקיים חשש כי הותקפה באופן חמור עי בן זוגה.

כאמור, שוטרי התחנה בפיקודה של מפקדת התחנה - סנ"צ רויטל קרקו ושוטרי תגבור ממרחב שרון בפיקודו של מפקד המרחב - תנ"צ נתי גור שהגיעו לזירה ניהלו את חקירת האירוע מחפ"ק שהוקם במקום תוך ניתוח מדוקדק של הזירה ונתיב בריחת החשוד לכיוון דרום כאשר השוטרים סרקו שטחים נרחבים באשקלון ובאשדוד במקביל לעבודת תשאול פרטנית שנעשתה בזירות השונות.

מהחקירה עלה כי הנאשם חשד בקורבן שהיא מנהלת קשר נוסף ולכן תקף אותה באלימות קשה באגרופים ובאמצעות גליל קרטון המוקף בניילון ניצמד.
כשהבין הנאשם כי המשטרה בדרכו אליו
הורה לקורבן לנקות את כתמי הדם שנמצאו בדירה כתוצאה מהאלימות הקשה שהפעיל כנגדה וברח איתה מהמקום וזאת במטרה להגיע לבית חברו באשדוד.
במהלך הנסיעה במונית הורה הנאשם לנהג לכבות את מכשיר הניווט שברשותו והכווין אותו בע"פ לעבר דירת חברו.

לבסוף הצליחו השוטרים לאתר את החשוד - תושב אשדוד כבן 41 בבית חברו בעיר כשהם ביחד עם הקורבן כאשר היא סובלת מחבלות רבות וקשות בפניה.
כתוצאה מהתקיפה ומהשברים בפניה עדיין מאושפזת הקורבן - תיירת מאוקראינה בשנות ה 30 לחייה במרכז הרפואי בלינסון בפ"ת.

היום כאמור הגישה נגדו שלוחת התביעות במחוז מרכז של משטרת ישראל כתב אישום חמור בגין המיוחס לו.

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים