חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

תיקון משקפי ראייה? הכירו את ”אופטיקה עיניים” 

 

ככל הנראה, רובנו נפגוש את הצורך להרכיב משקפי ראייה בשלב זה או אחר של חיינו, ואתם כבר יודעים איך זה הולך; חלקנו נזדקק לזוג משקפי ראייה עקב מרשם שקיבלנו כבר בגיל צעיר, אצל חלקנו יתבטא הצורך בעדשות צילינדר במספר נמוך, וחלקנו נפגוש צורך זה של שיפור איכות הראיה ושמירה על בריאותינו באמצע העשור החמישי לחיינו – זמן קריטי בו מתרחשים שינויים בראייה שלנו

 

ככל הנראה, רובנו נפגוש את הצורך להרכיב משקפי ראייה בשלב זה או אחר של חיינו, ואתם כבר יודעים איך זה הולך; חלקנו נזדקק לזוג משקפי ראייה עקב מרשם שקיבלנו כבר בגיל צעיר, אצל חלקנו יתבטא הצורך בעדשות צילינדר במספר נמוך, וחלקנו נפגוש צורך זה של שיפור איכות הראיה ושמירה על בריאותינו באמצע העשור החמישי לחיינו – זמן קריטי בו מתרחשים שינויים בראייה שלנו.

והיות ואלו הם פני הדברים, סביר מאוד להניח שמתישהו אף נזדקק לתיקון של משקפי הקריאה, הראייה או המולטיפוקל שלנו – ולא תעצרו אותנו אם נגיד שאתם כבר יודעים מהם הסימנים לצורך בגישה למעבדת תיקוני משקפיים; מוטות המשקפיים (ידיות המשקפיים כמו שרבים קוראים להן) כבר אינם מה שהיו, המשקפיים התרחבו ולא "יושבות" על הפנים בצורה יציבה, האפונים כריות הפלסטיק הקטנות המחוברות לגשר המשקפיים  כבר לא רכים כמו בעבר ויוצרים לחץ על האף העדשות או המסגרת כבר אינם כתמול שלשום, ובקיצור – לא נוח לכם, ובמקרים חריפים יותר, הראייה שלכם לא חדה כמו בעבר ואתם סובלים מעייפות וכאבי ראש ואף סנוור בשעות הערב– שהם למעשה ליקויי ראיה שמשקפי הראייה שלכם אמורים לפתור.

אז בשם הנתון הזה , הרשו לנו להעלות מולכם מספר סיטואציות יומיומיות, כאלה שמבהירות שחשוב לגשת לשם קבלת תיקון משקפיים:

  1. התיישבתם על משקפי הקריאה או משקפי השמש שלכם – ועכשיו כשאתם מנסים להרכיב אותם על הפנים,      מתגלה תחושת אי נוחות כלשהי באזור גשר האף, צידי הראש או האוזניים? מקרה כזה – לפחות על פי רוב מצריך קפיצה לחנות אופטיקה, ועדיף שתהיה זו חנות אופטיקה בה קיימת מעבדה, ואשר לבעליה ניסיון ארוך שנים בתיקון משקפיים באופן המקצועי ביותר.
  2. משהו במבנה הפנים השתנה לאחרונה – אם אתם מרגישים או יודעים כי משקלכם הנוכחי אינו כפי שהיה לפני מספר שנים כאשר התאימו לכם את משקפי הראייה, ייתכן ותרצו לקפוץ אל חנות אופטיקה על מנת לראות כיצד ניתן לתקן את המשקפיים שלכם, על מנת שיוכלו ’לבצע את תפקידם’ כראוי בעת הרכבתם.
  3. הילד או הילדים שיחקו לכם עם המשקפיים וכעת יש צורך בתיקון משקפי הראייה , קריאה או המולטיפוקל  שלכם? ובכן, ננחם אתכם בכך שאתם לא לבד! הרבה מאוד הורים לילדים נאלצים לתקן מכשירים רבים בהם הם מחזיקים – בין היתר בשל שובבות הילדים..קרה מקרה של שבר? לא נורא! היכנסו לאופטיקה עיניים ברחוב שטמפפר 24 פ"ת , קבלו שירות אדיב ומקיף ותוך זמן טיפול מינימאלי יוחזרו אליכם זוג משקפי ראייה, קריאה, מולטיפוקל או שמש במצב תקין וראוי להרכבה תקינה על הפנים.
  4. כעת נדבר על תיקון משקפי ראייה שאינו ’תיקון שגרתי’ אלא תיקון מצב בו עדשות משקפי הראייה לא הותאמו כראוי. אם יצא לכם לעבור ממש לאחרונה בדיקת ראייה, אשר לאחריה הותאמו לכם משקפי ראייה חדשים, ואתם חשים באי-נוחות מסוימת, לחץ או כאבי עיניים, כאבי ראש או סחרחורות, הרי שיש סיכוי סביר מאוד כי התאמת המרשם שלכם לא הייתה נכונה או מדויקת. במקרים מסוג זה, חובה לגשת לחנות האופטיקה אשר התאימה עבורכם את המשקפיים.
  5. הסעיף החמישי והאחרון קשור בחיות מחמד; לא פעם ולא פעמיים הגיעו אלינו לקוחות אשר משקפי-הראייה שלהם נפגמו כתוצאה ממשחק של חיית-מחמד בהם. אז אם אתם מחזיקים בבית כלב, חתול או חמוס, יכול מאוד להיות שביום מן הימים תגלו שחיית המחמד שלכם לעסה, נשכה או הרסה לגמרי את המשקפיים שלכם עד בלי הכר או כאשר חזרתם מעוד יום עבודה וגיליתם שהסדר בבית לא בדיוק נשמר, ובין היתר נפגע זוג משקפי ראייה או קריאה שהנחתם בנונשלנטיות על המזנון או על שולחן- העבודה הביתי שלכם. גם במקרים מסוג זה, יהיה עליכם לגשת לחנות אופטיקה איכותית, או למרכז אופטיקה אשר לו מעבדת תיקוני משקפי ראיה, לאפשר לאיש מקצוע לאמוד את הנזק, ולבסוף לבצע תיקון במשקפי הראייה שלכם, כזה שיוודא כי החלקים שנפגמו יוחלפו בחלפים תקינים,כאשר לרוב משקפיים אלו לא ברי תיקון היות וחיית המחמד הייתה מאוד יסודית בביצועים שלה ולא נותר מהמשקפיים חלק שניתן "להציל". במקרה זה יהיה עליכם להזמין זו משקפיים חדשות.

לסיכום, נציין כי במידה וחוויתם סוג כלשהו של שבר או נזק למשקפי-הראייה שלכם, אל דאגה!
אנו מזמינים אתכם להגיע אל מרכז האופטיקה שלנו - הממוקם ברחוב שטמפפר 24 פ"ת, שם נעניק לכם שירות מקיף ואמין, תוך החזרתכם לאזור הנוחות שלכם בעיניים ובמרכז הפנים.

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים