חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

העיריה השיקה אתר אינטרנט עירוני חדש

 

עיריית פתח תקוה השיקה (לאחר החגים) אתר אינטרנט חדש, מתקדם, נגיש ונוח לשימוש, העומד בערכים של שירות, שקיפות ונגישות.

 

עיריית פתח תקוה השיקה (לאחר החגים) אתר אינטרנט חדש, מתקדם, נגיש ונוח לשימוש, העומד בערכים של שירות, שקיפות ונגישות.

אתר העירייה מהווה פלטפורמה לציבור לקבלת מידע והוא אחד מאמצעי התקשורת המשמעותיים ביותר לתושבי העיר ולכן הוקדשה מחשבה רבה בשדרוג חווית המשתמש, במידע המצוי באתר, בקלות בה ניתן לאתר מידע ובשירותים אותו הוא מספק.

האתר החדש מאפשר פנייה מקוונת לגורמים רבים בעירייה, הגדלה משמעותית של השירותים המקוונים ונתונים במגוון רחב של נושאים כגון: פרסומים ונהלים, חופש המידע, פרוטוקולים, מכרזים ודרושים, נתונים סטטיסטיים, שקיפות סביבתית ועוד... האתר קל להבנה וידידותי למשתמש, תומך מובייל ורספונסיבי.

אתר העירייה החדש נגיש על פי כללי חוק הנגישות בדרגת AA ויש בו כל הדרוש לבעלי מוגבלויות בעלי צרכים שונים. 

 דף הבית באתר החדש מרכז בתוכו מגוון רחב של שירותים ומידע לתושב, סרגל תפריט חכם, דף המרכז בצורה מקוונת את הפניות לעירייה, שירותי בריאות בעיר, תעשייה ועסקים בעיר, ימי פינוי גזם ואשפה, מפות מקוונות, תתי אתרים חדשים, כמו מנהל הנדסה, מנהל כספים, שרות וטרינרי, מנהל החינוך, תרבות יהודית, רישוי עסקים ועוד.
הפורש בפני המשתמשים את כל אירועי התרבות הקיימים בעיר - בהיכל התרבות, במוזיאונים, במתנ"סים, בספריות ובכל מקום בו מתקיים אירוע. באזכור ניתן לקבל את מלוא הפרטים ואפשרות לרכישת כרטיס. גם בדפי הגלריה "שקיפות מלאה", "שירותים בקליק", "תעשייה ועסקים" ישנה חשיפה גבוה.

 

ראש העיר איציק ברוורמן "אתר עירייה ידידותי ונגיש הוא צורך אמיתי בימינו למתן מידע שוטף ואמין לציבור התושבים. האתר החדש הוא מהמתקדמים והמובילים בארץ ואני גאה בעובדי העירייה שנרתמו למהלך ולאגף לתכנון אסטרטגי שהוביל את התהליך".

אתר העירייה החדש הוא פרי עבודה מאומצת שנמשך כשנה וחצי של המחלקה לשירותים דיגיטליים בניהולה של עדי קניפל מהאגף לתכנון אסטרטגי, בניהולה של מירה הולצר.

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים