חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

 הורוסקופ :  7 – 13 ביוני 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: 7 – 13 ביוני 2019

 

טלה

התקופה עשויה להשפיע על הצד התקשורתי שלכם וגם עשויה להיות מלווה בנסיעות. כוכב ונוס מיטיב עמכם. כושר הביטוי יתחדד, מצב שיאפשר לכם להוכיח את כישוריכם. רעיון חדש עשוי להוביל אתכם לפרויקט חדשני. מנגד, כוכב מארס עשוי להשפיע על התנהגותכם מבית, ונוסך בכם ימים של מרץ רב, שעשוי להיות מלווה בהתלקחויות כעס מהירות. היו עירניים והיזהרו בדרכים.

 

שור

ענייני כספים והשקעות ממשיכים להשפיע על רבים מכם גם במהלך התקופה הקרובה. מורכבות הכוכבים מחייבת אתכם עכשיו להישען על שיקולים פרקטיים ותועלתיים. אין זמן לפטפוטים ולתיאוריות – המעשים הם שקובעים, אך הדבר ידרוש ערנות ואחריות מצדכם. מיקום הכוכבים מחבר רבים מכם גם לענייני נסיעות ותקשורת. אל תאבדו את הריכוז שלכם.

 

תאומים

סוף השבוע: מומלץ לנסיעות, לביקורים ולבילויים חברתיים. ונוס במזלכם מיטיב עמכם, זה הזמן לפלירטוט וחיזור. מיקום כוכב מארס בבית הכספים שלכם מצפה מכם לנהוג זהירות בענייני כספים והשקעות. כוכב סטורן מול מזלכם עשוי להעיד כי אתם לא אוהבים להרגיש מוגבלים או להיאלץ לעשות דברים בניגוד לרצונכם, אך בימים אלה עליכם להתחשב במגבלות. 

 

סרטן

ענייני כספים או השקעות עשויים לאפיין את ימי סוף השבוע. למבלים מביניכם: היו זהירים ומחושבים בהוצאות שלכם. אחריות רבה מוטלת עליכם. מיקום כוכב המרץ והאנרגיה מארס במזלכם עשוי להעיד כי אתם נוטים לאבד את סבלנותכם, ועשויים בקלות להתפרץ. אחר-כך אתם נוטים להצטער על כך. הימנעו ממצבי מתח  שעשויים לגרום לכם לאיבוד שליטה לא רצוי.

 

אריה

תקופת תאומים עשויה לכם לחוש באווירה של ריכוזיות ילדותית וחיננית. צאו לבלות בימי סוף השבוע וצאו מהשגרה כדי לחוות תחושה של התחדשות. הקסם האישי שלכם יקל עליכם ביצירת קשרים ברוכים, עם זאת רסנו את הצד התקשורתי שלכם. השבוע מומלץ לשמור על דיסקרטיות. יהיו ביניכם גם כאלה שיימצאו בשלב של גיבוש רעיון ותפיסות חדשות - לכו על זה.

 

בתולה

בימי סוף השבוע האנרגיות שלכם עשויות להיות נמוכות, אך אתם מתחזקים לקראת ימי תחילת השבוע. הרגשתכם עשויה להשתפר וכך גם ביטחונכם העצמי. התקופה הנוכחית עשויה להדגיש ענייני קריירה ועשויה לתבוע תובעת מכם השקעת משאבים בקידום מעמדכם, אך דורשת דינמיקה הכרוכה בריכוז. הפרה של האיזון העדין הזה תגרור האשמות הדדיות ועוינות גלויה.

 

מאזניים

התקופה עשויה להיטיב עמכם. צאו לביקורים ולטיולים (בארץ ובחו"ל) ונצלו את כל ערוצי התקשורת החברתיים שלכם ושכללו אותם. הרגישות שלכם תבוא לידי ביטוי בראשון-שני, ייתכן בענייני בריאות, מצב שעשוי להעיב על מצב רוחכם. מצב הרוח שלכם עשוי להשתפר לקראת ימים שלישי-רביעי. ענייני קריירה דורשים  ערנות, מודעות ורמה מסוימת של ריכוז ודריכות.

 

עקרב

הקשרים הטובים שיצרתם יוכלו לסייע לכם בביסוס מעמדכם. הכוכבים משדרגים אינטואיציות עמוקות ותחושות בטן חדות וכושר האבחנה האנליטי שלכם גובר. יש תנופה חברתית והאצה בענייני תקשורת ועסקים. תמרנו באלגנטיות בין שיתוף פעולה לבין הפגנת עצמאות ומרדנות. היבט רב עוצמה למזלכם עשוי להשפיע לטובה על ההתנהלות העתידית ולהאיץ מגעים שיקדמו אתכם.

 

קשת

מיקום כוכב מארס עשוי ליצור פוטנציאל לקוצר רוח ולמעורבות עד כדי קונפליקט. חשוב עכשיו לשמור על קור רוח ודיסקרטיות. כוכב מארס, הילד הרע שמפריע לשלווה ולשקט, עלול לזמן התרגזויות ולגרור כעסים נלווים. מישור מסוים מורכב יוצר פוטנציאל לקוצר רוח ביחסים ולמעורבות רגשית גבוהה ולהקשות עליכם. אי הסכמה וחילוקי דעות עלולים להתעורר ולהקשות עליכם.

 

גדי

התקופה הנוכחית עשויה לסחוף למצבי רוח ולהשפיע להשפיע עליכם אנרגטית. אתם עשויים להימצא בתוך קלחת של יוזמות ועשייה, שבצדן יש מוכנות לקבל את המגמות ואת האופציות שמסמלות שפע והתרחבות, אך כרוכות בתהליך מתיש של ניקוי ושל היטהרות. על הפרק עשויה לעלות הזדמנות מהסוג שתוכל לעזור לכם בהגשמת פרויקט חשוב, אם רק תדעו להתוות את הדרך אליו.

 

דלי

זה הזמן לקבוע סדר עדיפויות בחיים ולבטא את האיכויות שלכם. היו יצירתיים, פוריים ובעיקר חדשניים. הישגיות ומעשיות הן המפתח הנדרש לכם השבוע בדרך לקידום, ותחושת השליטה במתרחש דורשת מצדכם תיאום והתחשבות. חשוב לעגל פינות מדי פעם כדי לשמור על איזון אנרגטי, לתמרן באלגנטיות בין שיתוף פעולה לבין הפגנת עצמאות ומרדנות.

 

דגים

אתם חווים לא מעט קשיים לצד הזדמנויות ואפשרויות חדשות. התקופה מגבירה מאוד את מעורבותכם ואת רגישותכם לגבי הקורה סביבכם. התקופה עשויה להשפיע על המישור המקצועי שלכם, לרמז על מצבי רוח הפכפכים, ולהביא לנטייה לריב ולהגזמה שיפוטית בתגובות. האנשים שיהיו איתכם במגע יהיו רגישים גם הם, וכל דבר קטן עלול לעורר עוינות ולייצר נוקשות וחוסר פשרות.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

   כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים