מתי מומלץ לעסק לקחת שירותים של משרד פרסום?
קמפיין פרסומי בזמן הנכון יכול להמריץ את העסק. השקעה מתאימה בפרסום יכולה לשפר את התזרים, להגדיל את הרווחים, למצוא עוד ועוד לקוחות חדשים. נסביר כעת האם ישנן תקופות שבהן רצוי במיוחד לעסק להזמין שירותים של משרד פרסום
קמפיין פרסומי בזמן הנכון יכול להמריץ את העסק. השקעה מתאימה בפרסום יכולה לשפר את התזרים, להגדיל את הרווחים, למצוא עוד ועוד לקוחות חדשים. נסביר כעת האם ישנן תקופות שבהן רצוי במיוחד לעסק להזמין שירותים של משרד פרסום.
בהקמת עסק, צריך חשיפה מקיפה
השקעה בפרסום, כך מסבירים פרסומאים וותיקים, הינה השקעה מתמשכת. לרוב, כל עסק צריך לשווק את עצמו ולהגדיל חשיפה. אבל ישנן נקודות זמן שבהן מומלץ במיוחד לקחת שירות מקצועי של משרד פרסום. למשל, בהקמה של עסק חדש. כמעט אין ולו עסק אחד שמגיע לשוק מבלי שיש בו מתחרים. למעט סטארטאפים חדשניים, כל עסק מגיע לשוק יחסית רווי עם מתחרים שמציעים משהו די דומה. עסק חדש שרוצה להתחיל לגלגל עסקים וכמה שיותר מהר זקוק לשירות פרסומי. כמה שיותר לקוחות שידעו מהר שעסק חדש נולד ומהם השירותים או התועלות שהוא מציע.
בתקופה של התכווצות כלכלית במשק
שירות של משרד הפרסום נחוץ לא רק לעסקים חדשים אלא גם לעסקים קיימים, בתקופה של התכווצות כלכלית במשק. אם ניקח לדוגמא את משבר הקורונה, נראה שעסקים רבים יוצאים בקמפיינים פרסומיים מועילים. לדוגמא, פרסום של אפשרויות חדשות להזמנות באתר או פתרונות ייחודיים לתקופה של סגר. בכל משבר כלכלי, צריך למצוא את הנקודות שתאפשרנה לכל הפחות לצוף עם הראש מעל המים. פרסום יעיל יכול למנוע סגירה של עסקים רבים.
בתגובה למסע פרסום אגרסיבי של מתרה ישיר או עקיף
לפעמים רואה בעל עסק כיצד מתחרה מצליח לעקוף אותו בזכות מסע פרסום אפקטיבי. זו יכולה להיות בעיה אם הלקוחות עלולים לעבור למתחרה ולהישאר אצלו. אם ראיתם כי מתחרה שלכם מצליח להגדיל את פעילותו על חשבונכם, זה הזמן לחפש את משרד הפרסום שיהפוך את הקערה על פיה. לפעמים גם פרסום של מחרה עקיף יכול להוות הזדמנות לגידול אצלכם. כל מה שצריך זה להשקיע במקום הנכון, להפיץ את המסר בפלטפורמות ראויות ואז, לקצור את הפירות.
כאשר יוצאים במבצע לגיוס לקוחות
הגעתם למסקנה שאתם רוצים לפנות ללקוחות חדשים? אם אתם רוצים לראות תוצאות ומהר, תצטרכו פרסומאי שיעזור לכם בכך. מבצע גיוס לקוחות יכול להתאים לכל עסק שפונה ללקוחות של הטווח הארוך. אם התועלת של נאמנות לקוח מובנת לכם, אם אתם פועלם בשיטת המנוי או השירות המתמשך, מסע פרסום ישפר מאוד את התזרים העסקי.
כאשר פורצים לשוק נוסף או בייצור מוצר חדש
גם זמן של גידול יהיה נכון עבור העסק לליווי של פרסומאים מנוסים. עסק שפורץ לשוק חדש, שמתחיל לייבא או לייצא, שפונה לפלח שוק עדכני, צריך להשקיע כדי לקצור הצלחה. בניית מסע פרסום או קמפיין מובנה יתבצע לאחר הגדרת יעדים ובחירת פלטפורמות ראויות. והבשורות הטובות – קמפיין דיגיטלי יכול להשיג יותר, עם פחות תקציב וביתר מהירות.
