חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - פתח תקוה >>

ריקי מחברת יעקבי יוניברסל מספרת על ההשפעה של משקיעים רבים בעיר פתח תקווה

 

אם קיים אלמנט אחד חשוב ואף הכרחי בפיתוח של מדינה זה אופן האכלוס שלה. למרות שלכל מדינה קיימת את העיר המרכזית שהיא המובילה בביקוש, מבחינת מגורים, מסחר ואזורי בילוי, זהו קריטי לטפח את הערים השונות, לאכלס אותן, ליצור מקומות עבודה, ולהציע בהן נכסים אטרקטיביים להשקע

 

אם קיים אלמנט אחד חשוב ואף הכרחי בפיתוח של מדינה זה אופן האכלוס שלה. למרות שלכל מדינה קיימת את העיר המרכזית שהיא המובילה בביקוש, מבחינת מגורים, מסחר ואזורי בילוי, זהו קריטי לטפח את הערים השונות, לאכלס אותן, ליצור מקומות עבודה, ולהציע בהן נכסים אטרקטיביים להשקעה. ובכן, כשמדובר בחברת ייזום והשקעות שמכירה בחשיבות של פיתוח ערים, חברת "יעקבי יוניברסל" היא אחת מהחברות המובילות והמוכרות בתחום. בעוד שברזומה שלהם ניתן למצוא פרויקטים שונים ברחבי הארץ, אחד הפרויקטים המצליחים שלהם בהווה זהו מגדל Y Garden View בשכונת נווה גן, פתח תקווה. ריקי יעקבי שהיא אחת ממקימות החברה רואה בפרויקט הזה חשיבות עצומה על פיתוח העיר פתח תקווה, ומאמינה שהוא יכול לחולל שינוי בתפיסה של העיר ובצמיחתה.

חברת "יעקבי יוניברסל"

בעוד שיזמות היא ה"דלק" שמניע את העולם, פרמטר חשוב ביזמות זה לדעת לזהות פוטנציאל במקומות שאחרים אפילו לא מתסכלים, וכמובן לקיחת סיכונים. לכן, כאשר חברת "יעקבי יוניברסל" החלו בפרויקט המגורים שלהם בפתח תקווה הם גם לקחו הימור וגם זיהו את הפוטנציאל הרווחי שלו. אחד היתרונות העצומים של העיר פתח תקווה זה קודם כל המיקום האסטרטגי של העיר, שמצד אחד ממוקם בגוש דן שהוא הינו אחד האזורים המבוקשים בארץ, ומצד שני עלות ההשקעה נמוכה יותר מאשר בערים השונות שסביבתה כגון תל אביב, גבעתיים ורמת גן. 

ריקי יעקבי שמונעת לא רק מהצלחה אלא גם מרצון אמיתי לפתח את הארץ ולהעניק לתושבים איכות חיים, מעידה שלפרויקט ולמשקיעיו הייתה השפעה חיובית עצומה על העיר פתח תקווה ושזה מבחינתה אחד הדברים החשובים, אם לא הכי, בהגדרת לפרויקט מוצלח.

אז מהו הפרויקט של מגדל Y Garden View בשכונת נווה גן, פתח תקווה, ומה הוא מציע?

ראשית, מדובר במגדל מגורים שממוקם באחת השכונות המבוקשות בגוש גן. יתרה על כך,

תכנונו האדריכלי החכם מתאפיין ביכולת לבצע שינויים בהתאמה אישית על פי צרכי ודרישות הלקוחות, שזהו פרמטר חשוב ברכישת דירה. כמו כן, ריקי יעקבי מציינת שתכנון הבניין והבנייה עצמה התבצעה על ידי אנשי המקצוע המובילים, ושחברת "יעקבי יוניברסל" השקיעה בפרויקט תשומת לב קפדנית ומסירות ללא דופי כדי שהתוצר הסופי יהיה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

בבניין היוקרתי הזה תוכלו לרכוש דירה להשקעה או למגורים, וכל דירה תוכננה לנוחות אופטימלית ולניצול מושלם של החלל. מעבר לכך שהושקעה מחשבה בעיצוב של הבניין הן מבפנים והן בנראות החיצונית של הבניין, גם במיקומו הושקעה מחשבה רבה, ולכן בסביבתו הקרובה של הבניין ניתן להנות מפארק ירוק ומרשים הכולל אגם אקולוגי, הקניון הגדול של פ"ת נמצא במרחק הליכה, וכמובן חניה נגישה לדיירים. דבר אחד בטוח, המגדל המרהיב הזה מציע הרבה יותר מהשקעה מניבה, אלא הוא מציע איכות חיים בהשקעה אטרקטיבית ונוחה.

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים