חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - פתח תקוה >>

עיצוב מודרני: גופי תאורה מיוחדים לגן

 

במהלך השנים, יכולנו לראות שינויים ניכרים בכל מה שקשור לעיצוב גופי תאורה בכלל ובפרט בכל מה שקשור לעיצוב גופי תאורה אשר אמורים להיות בשימוש בגינה, חצרות ומקומות פתוחים באופן כללי

 

במהלך השנים, יכולנו לראות שינויים ניכרים בכל מה שקשור לעיצוב גופי תאורה בכלל ובפרט בכל מה שקשור לעיצוב גופי תאורה אשר אמורים להיות בשימוש בגינה, חצרות ומקומות פתוחים באופן כללי.

השינויים נובעים הן מעצם ההכרה בכך שגופי תאורה מהווים פריט עיצובי לכל דבר, אך גם מעצם העובדה שקיימת הבנה שהגינה היא מקור אידיאלי לעיצוב ולשם כך, יש צורך שכל פריט ופריט יהיה מעוצב ומתוכנן, הן בשביל הנראות והן בשביל השימוש היעיל בכל אחד מהפריטים. לכך יש להוסיף את השינויים בעיצוב באופן כללי, השינויים שחלו בתפיסה וביכולות.

איך משתמשים בתאורת גן ואיך בוחרים את העיצוב שלהם

תאורת גן, כפי שאנחנו יכולים להבין, משמשת אותנו הן לעיצוב גינות פרטיות והן לעיצוב גינות במרחב הציבורי, בין אם מדובר בגינות רחוב, גני אירועים, גנים של מוסדות ובתי עסק ועוד. התאורה משמשת אותנו בצד הפרקטי באופן טבעי, בשביל להאיר את המקום בשעות היום והלילה, אך גם כאלמנט עיצובי שמשפר את הנראות של המקום.

כשאנחנו ניגשים לבחור תאורת גן, עלינו להקפיד ולשים לב למספר משתנים. בראש ובראשונה, כיצד המקום בנוי, כיצד הוא מעוצב, ואיך התאורה יכולה להשתלב במקום, כיצד היא תשרת אותנו ותאפשר לנו להפיק ממנה תועלת.

כמו כן, אנחנו צריכים להתייחס לשאלה, איך אנחנו משתמשים בגינה ולאיזה צורך, אילו אמצעים מותקנים במקום, ובהתאם לכך נידרש לבחון איך תאורת גן יכולה להוסיף ולשפר לאופי השימוש בגינה וכן באמצעים השונים.

עוד נקודה שנצטרך להתייחס היא שאלת התקציב העומד לרשותנו. אנחנו צריכים לבחון מה גבולות התקציב, כמה אנחנו יכולים להשקיע ברכישת גופי תאורה עצמם וכן כמה אנחנו יכולים להשקיע בתפעול, תחזוק ובשימוש שוטף בתאורה לאורך השנה. חשוב שנרכוש אמצעי תאורה שלא צורכים הרבה חשמל ולכן גם לא עולים לנו הרבה כסף.

מה הם גופי תאורה מיוחדים לגינה?

כאמור, אנחנו יכולים ליהנות היום מאופציה של תאורת גן פשוטה, כפי שהיה נהוג במשך עשרות שנים וכן אנחנו יכולים ליהנות מגופי תאורה מיוחדים. למשל, כאלה המותקנים באופן נסתר מבלי שאפשר להבחין בהם, כאלה שמעוצבים בסגנון מודרני או בסגנון קלאסי ייחודי, גופי תאורה שמשתלבים בתוך הצמחים והעצים ועוד.

אנחנו נבחר גופי תאורה מיוחדים בתנאי כמובן שהם ישרתו אותנו על הצד הטוב ביותר. אנחנו צריכים לבחון איך אפשר לעשות בהם שימוש אופטימאלי בשביל שבסופו של דבר, לא רק העיצוב והנראות של גופי התאורה ישרתו אותנו אלא גם מבחינה מעשית נוכל לעשות בהם שימוש מותאם לצרכים שלנו.

לפני סיום נדגיש, אפשר לרכוש ולתקין תאורת גן בשלבים שונים איך יהיה נכון לעשות זאת כאשר אנחנו מתכננים ומעצבים את הגינה, כלומר בשלב הבנייה ולא בשלבים מתקדמים יותר, אז זה ידרוש מאיתנו לבצע שינויים מסוימים בשטח הגינה ועלול לפגוע בשגרת חיינו.

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים