חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

אמש התקיים טקס יקירי ויקירות העיר לשנת 2022

 

אמש, יום שלישי ה-15.11.22 התקיים טקס יקירי ויקירות העיר לשנת 2022, בהיכל התרבות העירוני. 

 

הטקס בהשתתפות הנבחרים והנבחרות ובני משפחותיהם הועבר בשידור חי בפייסבוק העירוני ותורגם לשפת הסימנים. את הטקס הנחה דן כנר והופיע בו הזמר והאמן קובי (סבלימנל) שמעוני, את האירוע חתמה בשירת התקווה מישל חיונידי, תלמידת הקונסרבטוריון העירוני בניהולה של גב’ שלומית מדר מנהלת הקונסרבטוריון העירוני.

ועדת יקיר העיר בחרה לפני מספר חודשים 23 יקירי ויקירות עיר לשנת 2022, וזאת מתוך עשרות בקשות איכותיות שהוגשו לוועדה. 

הנבחרים והנבחרות הם תושבות ותושבי העיר, בני 70 ומעלה, אשר נבחרו בזכות עשייה ייחודית ומשמעותית באחד מהתחומים הבאים: מדע וטכנולוגיה, חינוך ותרבות, ספורט, עשייה ציבורית למען הקהילה והחברה.

ראש העיר רמי גרינברג אמר בטקס "מרגש להשתתף בטקס יקירי העיר ולהכיר את פועלם של 23 הנבחרות והנבחרים המצטרפים לנבחרת המצומצמת והאיכותית של יקירי העיר פתח תקוה. עשרים ושלושה יקירי ויקירות העיר שנבחרו, הם דוגמא למרקם הייחודי של העיר, ומציגים בגיוונם האישי ובקשת הרחבה של תחומי עיסוקם את עושרה האנושי של פתח תקוה. כולם נבחרו בזכות עשייה ייחודית ופורצת הדרך, ולכולם יש רוח התנדבות, נתינה אין קץ ורצון לתרום ולפעול למען הקהילה והחברה. מעיון בסיפור חייו של כל אחד ואחת מעשרים ושלושה הנבחרים, אני נוכח כי סיפור חייהם שלהם אינו פשוט כלל ועיקר, ואף על פי כן ולמרות זאת הצליח כל אחד ואחת מהם למצוא את הכוחות, הרצון והזמן לסייע לאחרים, ולעשות לא רק לביתו שלו אלא גם לקהילה ולחברה כולה. אני רוצה להודות מקרב לב לנחמה אפטר יו"ר עמותת יקירי העיר על הפעילות השוטפת למען יקירי העיר, לחברי הוועדה על פועלם ותרומתם לבחירת יקירי העיר ולשלומית אדלשטיין מנהלת הוועדה".

ואלה האישים אשר נבחרו לקבל את אות יקיר העיר פתח תקוה לשנת 2022:

איתן בן דוד, חוה אבי-רם, שלמה לוצקי, הרב אהרון לפידות, ד"ר מרים כז אביגיל, אלי אלון, חיים גרוזביין, נטע פירטינסברג, הרב יהודה שמיר, מירה גפן, אשר פרוספר שטרית, זלמן חיימוב, חיים מייטליס, רוברט אולינסקי, גבריאל עסיס, יעקב טלקר, אברהם סלה, אורנה יסקין, מלמד דוד, שמואל זלצר, אסתר טסה, יפה גלילי ואופירה גלוסקא.

את האירוע ניהלה והפיקה שלומית אדלשטיין, מנהלת ועדת יקיר העיר.

מצ"ב נספח ובו פירוט אודות כל נבחרי ונבחרות יקיר העיר לשנת 2022

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים