חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

איך תדעו שאתם צריכים לפנות אל מרפאה לטיפול בהשמנת יתר?

 

תזונה לא נכונה ולא סדירה, פעילות גופנית נמוכה, הרגלים רעים, מתח - כל זה יכול לעורר הפרעות מטבוליות וכתוצאה מכך לעלייה במשקל. מרפאה לטיפול בהשמנת יתר מספקת יעילות טיפול גבוהה הודות לכך שעוזרים לכם לכוון את מאמציכם לא רק להפחתת משקל, אלא גם לסילוק הגורם שעורר את התפתחות ההשמנה. מרפאה מקצועית תעשה הכל כדי לעזור להתמודד עם הבעיה בצורה העדינה ביותר

 

תזונה לא נכונה ולא סדירה, פעילות גופנית נמוכה, הרגלים רעים, מתח - כל זה יכול לעורר הפרעות מטבוליות וכתוצאה מכך לעלייה במשקל. מרפאה לטיפול בהשמנת יתר מספקת יעילות טיפול גבוהה הודות לכך שעוזרים לכם לכוון את מאמציכם לא רק להפחתת משקל, אלא גם לסילוק הגורם שעורר את התפתחות ההשמנה. מרפאה מקצועית תעשה הכל כדי לעזור להתמודד עם הבעיה בצורה העדינה ביותר. 

מרפאה לטיפול בהשמנת יתר- שיטות מודרניות

משקל עודף יכול להוות איום רציני לא רק על הבריאות, אלא גם על חיי אדם. הרי השמנת יתר מעוררת התפתחות של פתולוגיות נלוות שונות - מחלות גסטרואנטרולוגיות, אנדוקריניות, לב וכלי דם, בעיות בעמוד השדרה ועוד. מרפאה לטיפול בהשמנת יתר עושה שימוש בשילוב של שיטות טיפול שונות על מנת להבטיח שההשפעה תהיה יעילה.

מדוע השמנת יתר מסוכנת? 

השמנת יתר היא לא רק בעיה קוסמטית. עלייה במשקל הגוף מובילה לסוכרת, לחץ דם גבוה, טרשת עורקים, התקף לב, שבץ מוחי. השמנת יתר מפחיתה באופן דרמטי את איכות החיים ומפחיתה את משך הזמן שלה. הירידה בחשיבות העבודה הפיזית, העלייה ברמת הרווחה של האוכלוסייה, מזון ושתייה במחירים זולים – כל אלו הביאו לעלייה בשיעורי ההשמנה, בעיקר במדינות בעלות רמת התפתחות כלכלית גבוהה. בצפון אמריקה, אירופה, מדינות ערב, בעיית עודף המשקל רכשה קנה מידה של בעיה לאומית. השמנת יתר מייקרת משמעותית את עלות הטיפול הרפואי, מגדילה את שיעור אוכלוסיית הנכים. לא כל אחד מסוגל לרדת במשקל בעצמו. דיאטות לטווח קצר או הליכות למכון הכושר לא תמיד יעילים. כדי להפחית במשקל ולשמור עליו, אדם צריך לשנות לחלוטין את אורח חייו והרגלי האכילה שלו. אבל יש אפשרויות נוספות אליהן ניתן לקבל מידע דרך מרפאה לטיפול בהשמנת יתר.

טיפול בהשמנת יתר - אבחון מדויק ושיטות יעילות

טיפול בדיאטה הוא מרכיב חשוב במאבק בהשמנה. יש צורך להגביל את צריכת הסוכר, הפחמימות לגוף, להגדיל את כמות הסיבים הנצרכת. עדיף לאכול ארוחות קטנות. בעת שימוש עם תרופות לטיפול בהשמנת יתר הן מובילות להפחתת ספיגת השומנים במערכת העיכול והפחתת התיאבון.

פעילות גופנית טיפולית מספקת סט תרגילים שתוכנן במיוחד להגברת הפעילות הגופנית והפחתת המשקל.

התערבות כירורגית מתבצעת בעיקר בעזרת לפרוסקופ. גישה זו מאפשרת לבצע פעולות בכמה דקירות בלבד, ולאחר מכן לא נשארות צלקות. היעדר חתכים גדולים מפחית את הסיכון לדימום או לזיהום במהלך הניתוח, ומצמצם את משך תקופת השיקום. טיפול כירורגי יכול לעזור אם טיפול שמרני אינו יעיל, ויש התוויות נגד להתערבויות לא פולשניות.

איך מרפאות מאבחנות השמנת יתר?

אבחון מחלה כמו השמנת יתר אורך לא יותר מיומיים. ציוד המחקר העדכני ביותר בתוספת רופאים מוסמכים מאפשרים לקבוע במדויק את אופי המחלה ולבחור את פרוטוקול הטיפול האופטימלי. ביום הראשון נשלח המטופל לאנדוקרינולוג, שעורך בדיקה וקובע הליכי אבחון נוספים, לרבות בדיקת דם כללית, הורמונלית וביוכימית. בהתבסס על התוצאות שהתקבלו, נקבע טיפול. מרפאה לטיפול בהשמנת יתר נוהגת בגישה רב-תחומית. אם אתם זקוקים לליווי וטיפול מקצועי בהשמנת יתר, צרו קשר עם המרפאה של ד"ר רז.

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים