חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

200 תקנים עומדים לרשות סטודנטים וסטודנטיות המעוניינים לתגבר את כוח האדם בגני הילדים בעיר

 

עיריית פתח תקווה בשיתוף מפעל הפיס מקדמת את פרויקט ”כוח לחינוך”

 

חלוקת מלגות בסך שני מיליון ¤ לסטודנטים וסטודנטיות אשר יתנדבו במהלך שנת הלימודים בגני ילדים, יתגברו את גני הילדים בכוח אדם איכותי ולמעשה יסייעו לצמצם את הפער בכוח האדם הנחוץ בגני הילדים.

 ראש העיר רמי גרינברג "במטרה להרחיב את מערך אנשי הצוות בגני הילדים מחד, ולסייע לסטודנטים וסטודנטיות תושבי העיר מאידך, קידמנו את מלגת כוח לחינוך בשיתוף מפעל הפיס המאפשר 200 מלגות לסטודנטים שירצו להתנדב כאן אצלנו בגני העיר! תקופת הלימודים הינה תקופה מאתגרת לכל סטודנט ואין לנו ספק שמלגה ע"ס 10,000 ¤ יכולה לסייע בתקופה זו של למידה אינטנסיבית. במקביל לצרכי הסטודנטים אנו ערים לצורך בתיגבור הצוותים בגני הילדים ואנו פועלים במגוון דרכים על מנת לסייע גם בעניין זה".

 המלגה מתאימה לסטודנטים לתואר ראשון או שני, רציניים, אחראיים, בעלי תקשורת בין אישית טובה ובעלי גישה לילדים. המועמדים ידרשו לעמוד בתנאי סף ובראיון אישי ויעברו הכשרה. המתאימים יספקו ימי כוננות קבועים, ובאותם ימים יפנו אליהם על מנת שיגיעו לסייע בגן.

מדובר על התנדבות ב-20 בקרים בין השעות 14:30-07:30, עבור מלגה בסך 10,000 ¤.

 חשוב לציין כי לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית תשפ"ד, העירייה בשיתוף גופים נוספים הקצתה תקציב מלגות לסטודנטים אשר יעמוד השנה על סכום חסר תקדים - 7.1 מיליון ש"ח בסה"כ. במסגרת זו, מעל ל-800 סטודנטים יזכו כל אחד ואחת למילגה בגובה של 8,500 ש"ח בממוצע בהתאם לקריטריונים.

 קרדיט לעירייה

 

 בברכה,

 מיכל מאור

מנהלת תקשורת

לשכת דובר העירייה

03-9113640

050-8664885

 

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים