חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

בקריית אונו חוגגים את סוכות עם פסטיבל הצגות ילדים לגיל הרך

 

”פסטיבלולב” זהו שמו של הפסטיבל שיימתח על פני חמישה ימים במהלך חול המועד סוכות ובמסגרתו יוכלו המשתתפים בו לצפות ולקחת חלק בשמונה הצגות ומופעים במוקדים שונים בקריית אונו. בספרייה העירונית, במרכז לקול המשפחה ובאולם מופת.

 

תיאטרון "הקיבוץ" האיכותי יפציע בפסטיבל עם שתי הצגות באולם מופת, ביניהן ההצגה זוכת פרס ההצגה הטובה ביותר לגיל הרך 2022 - "האריה הרעמתן והג’ירפה גם". אחת האטרקציות המרכזיות אליה הכניסה חופשית היא מופע פעלולן במסגרת הפנינג סוכות ברחבת הספרייה שגם תארח את אחד ממופעי הילדים המדוברים של השנה בו הזמרת המוכשרת מיקה שדה שרה משירי המשורר הלאומי חיים נחמן ביאליק. חוויה להורים ולילדים בנושא טבע צפויה לילדים במרכז לקול המשפחה.

סגן ראש העיר, יו"ר הנהלת המתנ"ס: "אנחנו במתנ"ס ערים לצמא הגדול לפעילות תרבותית בעיר. ההצלחה העצומה של הצגות הילדים בספרייה ובאולם מופת שחידש את פעילותו במהלך הקיץ רק חידדה את הרצון שלנו להפיק את הפסטיבל. אני מזמין את הציבור לקחת חלק בפסטיבל"

אסתר פיק מנכ"לית המתנ"ס: "המתנ"ס מרחיב את פעילותו התרבותית כל הזמן, השנה נפתח מחדש אולם מופת והנה יש לנו מקום נוסף לפעול בו, גם המרכז לקול המשפחה שנפתח מחדש, עם חלל הפעילות הגדול בו, נוטל חלק בפסטיבל. אני שמחה שהנהלת העיר מאמינה במתנ"ס ומפקידה בידיו את המפתחות לפעילות התרבותית בעיר"

לכל אירועי הפסטיבל ולכרטיסים : https://tinyurl.com/yj59wpuf

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים