חיפוש
 
לדף הבית >>     Mega Links - תוכן שיווקי >>

כל מה שצריך לדעת על תיקון אמבטיה

 

חידוש האמבטיה היא דרך לרענן את חדר האמבטיה שלכם. יתרה מכך, רחצה באמבטיה עם ציפוי סדוק או מתקלף היא לא החוויה הכי נעימה. למרבה המזל, יש דרך קלה וזולה לגרום לחלק הפנימי של האמבטיה שלכם להיראות כמו חדש, בין אם יש לכם אמבטיה אקרילית או אמבטיה יצוקה עם ציפוי אמייל

 

חידוש האמבטיה היא דרך לרענן את חדר האמבטיה שלכם. יתרה מכך, רחצה באמבטיה עם ציפוי סדוק או מתקלף היא לא החוויה הכי נעימה. למרבה המזל, יש דרך קלה וזולה לגרום לחלק הפנימי של האמבטיה שלכם להיראות כמו חדש, בין אם יש לכם אמבטיה אקרילית או אמבטיה יצוקה עם ציפוי אמייל. אם אתם מעוניינים לדעת כיצד תיקון וחידוש הציפוי שלה יכולים לעזור לאמבטיה שלכם לשרת אתכם עוד 15 שנה רצופות ללא הצורך להחליף לאחת חדשה, הגעתם למקום הנכון.

איך לתקן אמבטיה אקרילית?

אמבטיות אקריליק פופולריות מאוד. לא פלא, כי הן קלות משקל, פשוטות לתחזוקה וזמינות כמעט בכל צורה וגודל. בנוסף, אמבטיה אקרילית שומרת היטב על החום והינה אנטיבקטריאלית, תיקון אמבטיה והתחזוקה שלה אינם דורשים הרבה זמן ומאמץ. איך לתקן אמבטיה אקרילית? זה מאוד פשוט. אם הבחנתם בשריטה קטנה על פני האמבטיה, מומלץ להחליק את פני השטח מסביב לשריטה בעזרת נייר זכוכית ולאחר מכן לנקות את האזור בעזרת חומר ניקוי אקרילי מיוחד. השלב האחרון הוא שימוש במשחת פוליש אקרילית עם מטלית רכה. תיקון אמבטיה אקרילית יתנהל מעט אחרת אם יש פגם או נזק גדול. וחשוב מאוד לפנות לצוות המקצועי של תותי אמבטיות כדי לקבלת את התוצאה הטובה והאסטטית ביותר בעת תיקון אמבטיה אקרילית.

השלב הראשון בעת תיקון האמבטיה האקרילית הוא לנקות ולהסיר את הציפוי הפגום בצורה יסודית.  כשהאמבטיה יבשה יש לסגור את הברז כדי שהמים לא יפריעו לתיקון. ברגע שמוודאים שמים מהברז לא יכולים לפגוע בתהליך התיקון, מורחים תערובת של אקריליק נוזלי. לאחר שהאקריליק הנוזלי מתייבש, ניתן להשתמש בנייר זכוכית כדי להחליק את פני האמבט ולהסיר אבק עם מברשת. לאחר מכן ניתן למרוח משחת ליטוש. יש להימנע משימוש באמבטיה למשך כ-48 שעות.

כיצד מתבצעת תיקון אמבטיה עם ציפוי אמייל?

תיקון עם ציפוי אמייל דורש קצת יותר זמן ומאמץ מאשר תיקון אמבטיה אקרילית. ציפוי האמייל הקשיח והזגוגי עמיד בפני טמפרטורות גבוהות ונזק מכני. יתר על כן, קל לשמור על ניקיון באמבטיה עם ציפוי זה. למרבה הצער, עם הזמן, שכבת האמייל מתחילה להתקלף מהבסיס, ואם הנזק לציפוי הוא גדול, הפלדה מתחילה במהירות להחליד. ניתן למנוע זאת על ידי תיקון אמבט אמייל בעזרת צביעת האמבטיה באמייל חדש.  כאשר יש רק סדקים קטנים, ניתן לנקות את האמבט, ומעל האזורים עם הציפוי הפגום למרוח צבע אמייל או להשתמש בספריי אמייל שמתייבש גם מהר יותר. 

אבל אם מדובר בסדקים וקילופים גדולים הפוגעים בציפוי כולו, מומלץ לשקול מציאת צביעת אמבטיה מחיר נוח, שיאפשר לכם תיקון של כל האמבטיה. תיקון עם צבע אמייל יהיה מהיר וקל אם כאשר משתמשים בציוד מקצועי ואיכותי. ניתן להשתמש גם באקדח ריסוס אך חלקיקי הצבע המשתחררים בלחץ יכולים להתיז על כל החדר, מה שיכול לגרום לאי נעימות, או אפילו להיות מסוכן. לאחר שהצבע מתייבש, ניתן לחזור על הפעולה בפעם השנייה להטחת ציפוי עמיד שישמש אתכם לאורך זמן.

תיקום אמבטיה הוא תהליך הדורש דיוק, מקצועיות וניסיון רב. אל תוותרו על השירות של צוות המומחים של חברת תותי אמבטיות. 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים