חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

סוגרים את הקיץ בקריית אונו

 

ביום חמישי שעבר חגגו בפארק רייספלד בקריית אונו את ”סוגרים את הקיץ”, בהשתתפות ה”מגזימנים” מ”גאליס”, איציק הליצן, להקות המתנ”ס, מתנפחים ופעילויות לילדים

 

במסגרת פעילות "מעירים את העיר" התקיימו בימי חמישי, לאורך החודשים יולי אוגוסט, אירועים בשכונות השונות ברחבי העיר. הרעיון מאחורי תכנית זו היא להביא את הפעילות התרבותית "קרוב לבית" ולאפשר  למירב  התושבים לחוות את הפעילות ליד ביתם. את האירועים האלו הוביל מתנ"ס קריית-אונו בשיתוף עם מחלקת הנוער והצעירים בעירייה.

האירוע הגדול והמסכם במסגרת אירועי הקיץ התקיים בפארק רייספלד, בהשתתפות ה"מגזימנים" מ"גאליס" בתוכנית ייחודית משירי עוזי חיטמן, איציק הליצן במופע שמח לילדים, להקות "דרך הקצב" של המתנ"ס וההרכבים המוסיקליים של "הצוללת האדומה".

מסורת בקריית אונו שלאירוע האחרון מגיעות כל תנועות הנוער הפועלות בעיר והמדריכים של התנועות מפעילים את הילדים.

עו"ד גיל מיכלס, יו"ר הנהלת המתנ"ס מסר "הצלחת אירועי הקיץ  הינה תוצאה למאמץ הרב שהשקיע צוות המתנ"ס במהלך כל חופשת הקיץ וזאת במקביל להערכות לפתיחת שנת הלימודים החדשה והפעלת הצהרונים וחוגי המתנ"ס בגני הילדים ובתי הספר.  אני משוכנע כי המאמץ הרב שהשקיע הקיץ צוות המתנ"ס, יתן פירותיו וכי גם השנה נפתח את שנת הלימודים בצהרוני המתנ"ס עם מינימום תקלות, וכבר לקראת החגים יוכל הציבור ליהנות משפע של אירועי תרבות  שיגיעו השנה, כך אני מקווה, לשיאים חדשים."

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים