חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

ההורוסקופ השבועי 1-9-19

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי 31.8-5.9

 

                                        תחזית: 30 באוגוסט – 8 בספטמבר 2019     

 

טלה

תיתכן התמודדות המלווה בתחושת סגירות לגבי קשר שלא עונה על הציפיות. הקונפליקט יעורר דילמות וייצור התלבטות בין הביטחון שמציעה מסגרת יציבה של קשר לבין הרצון לפרוץ החוצה. קריירה: אתם זקוקים לשינוי, לחידוש ולהרבה חופש ועצמאות. חלקים משנה זו כבר נותנים סימנים של אנרגיה מכוננת בסימן של חידושים, שינויים, לימוד והתפתחות. לכו על זה.

שור

אתם פעילים ותקשורתיים,  ושנה זו מלמדת על הזדמנויות מזווית פרקטית, מקורית ובעלת תעוזה,  המסמנות התחלות המלוות בפרספקטיבה עתידית חדשנית ונועזת/ארוכת טווח,עתידית חדשנית ונועזת שעשויה לשנות את תפיסת העולם שלכם. אתם מתחדשים בהעצמה יצירתית,  פרסום, פידבק מלטף ושיפור כלכלי. הסתודדות עם אנשי מפתח תביא לתובנות חדשות.

תאומים

אתם מצודדים, מקובלים ופופולריים מתמיד, ורמת הסקס אפיל והחן שלכם עולה בתקופה זו. נושאי עבודה וקריירה הם גולת הכותרת השנה. העזה וצירופי מקרים עשויים להוות עבורכם זינוק בעלייה ולהיות המפתח למשהו טוב שעומד בפתח. כעת אתם מחוזקים, בטוחים בעצמכם ובעלי תעצומות נפש. אתם מסוגלים להתמודד עם קשיים שקודם חששתם להתעמת איתם.

סרטן

טיפוס מחו"ל עשוי להעצים את חלומות הפנטזיה שלכם. קריירה: יש התמודדות עם מציאות שברירית מנוכרת בשל סוגיות בוערות המלוות בתחושות קיומיות, עימן יהיה קשה להתמודד. הלחץ הרב עלול להתבטא בתופעות של שחיקה ומתח. ענייני חו"ל יעלו על הפרק וייתנו לחלק מכם מבט שמבטיח שינוי שקשור למהפך חד, חזק ודרמטי, בו יש אפשרות לבנות דבר חדש.

אריה

הצורך בריגושים, בעוצמות ובאדרנלין גובר. השנה בכללותה צפויה ללטף ולחזק מערכות יחסים וקשרים ולחזק חיבורים ומגעים רגשיים חובקי עולם. קריירה: אתם צפויים להיות סופר-דרמטיים השנה, ונמצאים במקום של תהפוכות, שיאים וחוויות מרגשות ברמה קיצונית. חשוב לכם לאתגר את עצמכם, לשווק עוצמה, כמו גם לוודא שיהיה לכם עניין בעשייה בעלת חזון עתידי.

בתולה

ענייני עסקים והשקעות תופסים את תשומת הלב שלכם. יש תחושה של התחדשות ורצון להעז ולהתנסות, לכן חשוב לגלות יוזמה, העזה ומודעות ליכולתכם. ענייני הרגש עשויים להשתפר. רבים מכם משתחררים סוף-סוף מהלחץ של שנים מכבידות ומעיקות ונכנסים למסלול מבטיח יותר של עשייה, הטומן שפע יצירתי ועסקי בכיוון הרצוי לכם. היו זהירים, דרוכים וערניים.

מאזניים

אתם נכנסים לקצב אנרגטי איטי יותר, במיוחד אלה שהחיים שלהם מורכבים, ויש אצלם נסיגות בדברים שרצוי היה לקדמם בקצב מהיר. גם אם תחוו קשיים, בשורה התחתונה צפויה לקראת השבוע האחרון של חודש ספטמבר ואילך תקופה שתקדם אתכם למקום שלא חשבתם שתעזו להימצא בו. מי שמצליח להתמודד להתמודד עם הקשיים שניצבים בדרכו יתחזק ויתקדם.

 עקרב

לפניכם שנה אינטנסיבית ומלאת פעילות. חשוב ליזום ולהיות ערניים, הכל משתנה, מתחדש ופורח. מגעים בארץ ועם חו"ל צופנים הזדמנויות מרתקות. עם זאת, אתם נוקטים גישה קצת חשדנית ועוינת כלפי העולם, מצב המעמיד אתכם בפני הצורך להגיב בעוצמה על כל גירוי קטן. היו פרגמטים והיזהרו מכפייתיות. לכריזמטיים שביניכם יש אטיטיוד קולי, כמו גם אאורה זוהרת ומחשמלת.

קשת

אתם נפתחים לקשרים נמרצים, וזה מעורר את יצר ההרפתקנות שלכם. מומלץ עכשיו להיחשף לאפיקים חדשניים ולהתרחק בהדרגה מדפוסים קודמים, שיצרו אנטגוניזם. צפויות בשורות טובות וכן אפשרות ויכולת לנצל את המוטיבציה המבורכת הזאת בהשקעת יסודות נכונים ומוצקים. זאת בתנאי שתניחו לרגע לאש הבוערת בכם,  תפעילו היגיון ותציבו מטרות מוגדרות היטב.

גדי

הצורך לערוך ארגון מחדש בחיים המקצועיים הולך ומתחוור עכשיו, והוא בוער במיוחד במי שחווה תופעות של שחיקה נפשית ומקצועית. תשקלו שינוי דרך, צורך ליצור הפרדה או להציב גבולות. רבים מכם הולכים לקראת אתגרים מעניינים ומחשלים. למרות המתח הנפשי שיש לכם, אל תיגררו לנוקשות, ביקורתיות ושיפוטיות. סמכו על כושר הארגון שלכם והאמינו ביכולותיכם.

דלי

שנה זו מרמזת על תקופה רבת-הזדמנויות ועשויה להאיר את פניה בעיקר לבעלי מוח חד, מהיר וחריף ויכולת לצפות מהלכים קדימה. עקב אכילס: האינדיבידואליות והצורך בביטוי אישי עלולים לעורר גירוי של התנגדות, שיורגש במיוחד ביחסים שלכם עם אנשים שאיתם אתם עובדים, חיים או משתפים פעולה. אי-הסכמות וחילוקי דעות עלולים להתעורר ולהקשות עליכם 

דגים

צפויים הרחבת אופקים ומפגש מפרה עם תחומי עניין חדשים. יש לכם חלומות ואידיאלים נשגבים להגשים ואלה סוחפים אתכם קדימה. שנה זו תקבע את טיבם ואת עוצמתם. טיפ השבוע: כוכב מרס עלול להביא להתנהגות רתחנית וקיצונית. במקביל, כוכב המזל יופיטר עשוי להביא תהליך של תהילה, הצלחה וכבוד. החליטו אתם לאיזה כיוון להפנות את המוטיבציה שלכם.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים