חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

עצרת לציון יום המאבק למניעת אלימות נגד נשים

 

היום (ראשון) בשעה 11:00 התקיימה ברחבת העירייה, עצרת לציון יום המאבק למניעת אלימות נגד נשים על כל סוגיה. 

 

בעצרת השתתפו ראש העיר רמי גרינברג, רחל אלון יועצת רה"ע לשוויון מגדרי פיתוח וחדשנות, חיה בנדק מנהלת האגף לשירותים חברתיים, חברי הנהלת העיר, חברות מועצת נשים מנהיגות, עובדי ועובדות הרשות, קהל רב.
לצד פעילות שמתקיימת לאורך כל השנה, במהלך חודש נובמבר מתקיימים בעיר מגוון הרצאות, מופעים, תערוכה ועצרת, אליהם הוזמן הציבור הרחב, במטרה להעלות את המודעות למניעת אלימות מכל סוג וכלפי כל אדם.

במהלך העצרת אמר ראש העיר רמי גרינברג: "האלימות כלפי נשים היא תופעה מזעזעת ובלתי נתפסת שיש למגר אותה! לאורך כל השנה אנו מקיימים פעילויות שמטרתן העלאת המודעות למניעת אלימות מכל סוג וכלפי כל אדם, ובמהלך חודש נובמבר אנו מחדדים את הנושא. אנו מקדמים שיח פתוח במרחבים בטוחים בכלל האתרים בעיר. במהלך השנים האחרונות חיזקנו את הפעילות בתחום והרחבנו את שיתופי הפעולה, בין היתר עם מרכז דרור, פעלנו להקמת מרכז לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית –בשיתוף משרד הרווחה ואנו שוקדים על תכניות ייחודית נוספות, לנשים, גברים ומשפחות. בנוסף לכל זאת האגף לשירותים חברתיים מספק מענה רחב בתחום המניעה, הטיפול ומתן כלים מקצועיים, טיפוליים ורגשיים.

נתינה, ערבות הדדית, שיח מכבד ועזרה לזולת הם ערכים מרכזיים שהם נר לרגלינו. אם נעשה טוב לאחר, הטוב יחזור אלינו. המשיכו בעשייה הטובה, החיובית והמכבדת".

העצרת בהפקת אגף אירועים, תרבות ופנאי בשיתוף המשרד לשוויון מגדרי, פיתוח וחדשנות .

 

קרדיט לעירייה

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים