חיפוש
 
לדף הבית >>     Best Links - תוכן שיווקי >>

קניות אונליין בסופר עושים בחצי חינם!

 

אם בעבר היינו נאלצים לצאת אל מרכזי הקניות השונים, לתור אחר חנייה, למלא עגלה, לעמוד בתור שמשתרך עד סוף הסופר ואז לנסוע הביתה כדי לחפש חנייה שוב, להעלות את כל המצרכים לבד ואז לסדר אותם במקומם, הרי שהיום בזכות הקדמה הטכנולוגית הבאה עלינו לטובה, ניתן לחסוך את כאב הראש הזה, לשבת בבית בכל שעה של היום או הלילה ולערוך קניות לבית אונליין! 

 

אם בעבר היינו נאלצים לצאת אל מרכזי הקניות השונים, לתור אחר חנייה, למלא עגלה, לעמוד בתור שמשתרך עד סוף הסופר ואז לנסוע הביתה כדי לחפש חנייה שוב, להעלות את כל המצרכים לבד ואז לסדר אותם במקומם, הרי שהיום בזכות הקדמה הטכנולוגית הבאה עלינו לטובה, ניתן לחסוך את כאב הראש הזה, לשבת בבית בכל שעה של היום או הלילה ולערוך קניות לבית אונליין! אם טרם התקדמתם גם אתם אל החיים הטובים של קניות אונליין, זה הזמן לחלוץ נעליים, להתרווח בנוחיות רבה בכורסה או בספה האהובה עליכם ולהתחיל לגלול!

הכירו את חצי חינם 

חצי חינם בע"מ היא כל בו הפועל במרכז הארץ . לרשת 7 סניפים, גדולים ומלאים בכל טוב וחניה מרווחת לקהל הקונים :

  • שני סניפים בחולון: המרכבה 31, הכישור 22
  • שלושה סניפים בראשון לציון: משה לוי 8, לחי 16 ובהכשרת הישוב 3
  • סניף אחד בפתח תקווה: באם המושבות
  • סניף אחד בהוד השרון: במתחם שרונים 

חצי חינם אונליין מקנה לך חווית קניות פשוטה ומהירה עם משלוחים המגיעים עד בית הלקוח, טריים וארוזים היטב.

בין המחלקות תמצאו: קצביה עם בשר טרי,  פירות וירקות טריים, מאפיה עם מגוון שנאפה מידי יום והקומה ה-2 מחלקה רחבת ידיים הכוללת אינספור מוצרי אלקטרוניקה, צעצועים, קוסמטיקה, מוצרי גינה, אביזרי נוי ועוד ועוד... הכל תחת קורת גג אחת לרווחתכם ונוחיותכם.

 כל היתרונות בקניות אונליין

כפי שציינו קניות אונליין מעניקות לכם יתרונות רבים, כגון:

  • חסכון בזמן – זהו ללא ספק היתרון המשמעותי מכולם, משום שאתם יכולים לערוך את הקניות שלכם מבלי לצאת מהבית.
  • אין מגבלת זמן – שלא כמו קנייה בסופר עצמו אשר תוחמת אתכם לשעות הפתיחה והסגירה שלו, קניות מזון אונליין יכולה להיעשות בכל שעה של היום או הלילה וחשוב מכך, בהתאם לזמינות שלכם לעשות זאת.
  • חסכון בדלק – אין צורך לציין שבמדינתנו הקטנה הדלק הוא מוצר יקר. כעת תוכלו לחסוך את הנסיעה הלוך ושוב לסופר, נסיעה שיכולה להיות משמעותית מאוד אם הסופר נמצא רחוק ממקום מגוריכם.
  • מרוכזים בקניות – אתם עורכים את הקניות שלכם כשאתם כבר בבית בנחת שלכם וברוגע, ולא לאחר יום עבודה מתיש ומורט עצבים אשר לעיתים משתלב עם משימות נוספות כמו לאסוף את הילדים מחוגים, התחייבות קודמות וכדומה.  

 

האם קניית מזון באינטרנט יותר יקרה מאשר בסופר עצמו? 

ההיפך הוא הנכון! קניות לבית אונליין באמצעות אתר האינטרנט מציעות לא פעם למשתמשים שלל הנחות ומבצעים שניתן למצוא אך ורק באתר וכלל אינם קיימים בסופר עצמו. לכן, בהחלט שווה לחכות למבצעי האתר שהם גם שווים במיוחד וגם זולים יותר!

טיפים איך לבצע קניות אונליין בביטחון

ייתכן כי חלקכם חוששים להכניס את פרטי האשראי שלכם לאינטרנט ולבצע קניות אונליין, הרשו לנו להפיג כל חשש מליבכם. לפניכם מספר טיפים אשר יסייעו לכם לבצע הזמנת סופר אונליין בביטחון גמור.

  1. כאשר אתם עוברים אל דף התשלום, ודאו כי למעלה, בחלק העליון של כתובת ה- IP מופיע HTTPS האות S מסמלת כי האתר מאובטח ב-SSL ואין כל צורך לחשוש.
  2. טרם אתם משאירים את פרטי האשראי שלכם באתר האינטרנט, ודאו כי מדובר באתר אינטרנט של חברה מוכרת או רשת גדולה ולא באתרים קטנים שמעולם לא שמעתם עליהם, וייתכן כי שם הסיכון הוא גבוה.
  3. הקצו כרטיס אשראי אחד לקניות בסופר בלבד, כך אם חלילה קרה משהו לכרטיס, תוכלו לבטל אותו בקלות מבלי להעביר את שאר החיובים שהיו בכרטיסכם. 

לקנות בסופר או להזמין באינטרנט, מה עדיף?

לשאלה הזו אין תשובה אחת משום שמאוד חשוב להתייחס להעדפה האישית שלכם. צעירים שחיים ונושמים את האינטרנט יכולים ליהנות מקניות מהירות וללא מאמץ ולבצע הזמנת סופר אונליין דרך האתר. לעומתם, בני הגיל השלישי יעדיפו פעמים רבות להגיע פיזית למקום, למרות היתרונות הרבים שמציע האינטרנט, ולהסתובב בין המדפים, לגלות את המוצרים החדשים, לטעום טעימות שיש לפעמים בדוכני השיווק של המוצרים החדשים ולבחור ידנית את כל הפירות והירקות שלהם. 

 

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים