חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

טקס זיכרון והדלקת נרות לזכר הנרצחים לציון חודש לטבח בדרום

 

במלאת חודש לשבת השחורה ולטבח האכזרי בדרום יתקיים ביום שלישי 7.11 בשעה 18:00 טקס לזכרם של הנרצחות והנרצחים, בהשתתפות חלק מהמשפחות השכולות

 

במהלך הערב תתקיים שירה בציבור שקטה, יחולקו סרטים צהובים – סמל להזדהות עם השבויים וסולידריות עם הלוחמים, והציבור יוזמן להדליק נר ולהתייחד עם זכר הנרצחים.

האירוע יתקיים ברחבת יד לבנים, כאשר בית יד לבנים יהיה פתוח לציבור.

בכניסה לקריית המוזיאונים ברחוב ארלוזורוב 30, ניתן יהיה להבחין במייצג שהוקם השבוע ע"י צוות בית יד לבנים ומתנדבות, ובו על רקע שלט עם תמונותיהם של כל החטופות והחטופים שלצידם דגלי ישראל, הוצבו 240 כסאות המייצגים את החטופים ו-22 כסאות המייצגים את הנעדרים. על כל כיסא הונחה תמונה של נעדר/ת. בין הכיסאות ניתן להבחין בכיסאות קטנים עם צעצועים המייצגים את הפעוטות והילדים הרבים השבויים בעזה.

המייצג המרגש מצטרף למייצגים רבים בכל הארץ המביעים תפילה עמוקה להשבת החטופים הביתה!

ראש העיר רמי גרינברג "עיריית פתח תקווה מצטרפת לתפילה להשבת החטופים הביתה והקימה אמש מייצג מרגש בכניסה לקריית המוזיאונים. התפילה להשבת החטופים חוצה מחנות וקושרת אליה את כל חלקי העם והארץ. כולנו מייחלים לשובם! במקביל, אנו לא שוכחים ולו לרגע את הטבח האכזרי והבלתי נתפס שהתרחש בדרום לפני כחודש, ובאירוע הקרוב נתייחד עם זכר הקורבנות. נתכנס, נחבק את המשפחות ונהיה ביחד!".

 

  • את המייצג והאירוע יזם והפיק צוות בית יד לבנים ומתנדבות.

לאירוע הזיכרון ברחבת יד לבנים ביום שלישי, הציבור מתבקש להגיע בלבוש שחור.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים