חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

פסטיבל יוצר דופנ מס` 3 - פסטביל הפרינג` של פתח תקווה

 

בשורה משמחת לחובבי התיאטרון וז’אנר הפרינג’, פסטיבל יוצר הדופנ הבינלאומי מספר 3 יוצא לדרך ויתקיים השנה בין התאריכים 3-7.3  בתיאטרון הדופן, בקריית המוזאונים ברחוב ארלוזרוב 30.

 

בפסטיבל יוצר הדופנ השלישי, 11 הצגות ומופעים, הצגות, מופעי תיאטרון ומחול, והפקות ייחודיות, כאשר חלק מהיוצרים והיוצרות הם בני ובנות העיר פתח תקווה, כיום או בעבר.

בזמן הפסטיבל מוזאון פתח תקווה לאמנות ומוזאון ראשונים יהיו פתוחים לקהל הרחב, וכך גם בוטיק היין ועגלת הקפה שבפארק יד לבנים.

הדופנ, תאטרון הפרינג’ של פתח תקווה מהווה בית ליוצרים וליצירה העצמאית, יוצאת דופנ, שלרוב לא מקבלת במה בתיאטראות ובמוסדות הרפרטואריים. הפרינג’ הוא בית תרבות המארח הצגות ומופעים מקצועיים מכלל תחומי האמנות המבטאים יצירה מקורית, צעירה וחדשנית.

ראש העיר רמי גרינברג אשר יזם את המהפכה התרבותית בעיר והחליט לפני כשלוש שנים על הקמת תיאטרון הפרינג’, אמר "פתח תקווה עוברת מהפכה של ממש בתחום התרבות והאמנות וזאת במטרה להרחיב את אפשרויות הבילוי והפנאי של תושבי ותושבות העיר בכל גיל ובכל שכונה. מלחמת חרבות ברזל שנכפתה עלינו, עיכבה את קיום הפסטיבל במועדו המקורי בנובמבר, ואנו שמחים לקיים כעת את הפסטיבל אשר הותאם לימים אלה ומהווה הסחת דעת והפוגה תרבותית, ולו לשעה קלה.

הפסטיבל השנה מציג רפרטואר מעניין במיוחד ואני מזמין את כולם לבוא וליהנות".

 

יזום והפקה אריה ימיני.

מנהל אומנותי, ארז חסון - מנהל תיאטרון הדופנ.

כרטיסים ניתן לרכוש בהיכל התרבות.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים