חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 12 – 18 באפריל 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי : 12 – 18 באפריל 2019

 

טלה

שבת-ראשון עשויים להיות יצירתיים ופורים. הרגשות מתחזקים ומוחצנים וזּה הזמן לבטא את עצמכם. זהו זמן להכנסת סדר ומשמעת לתבניות חיים מאובנות. מודעות: מצב הרוח אביבי, מלווה באופטימיות, מבטיח התנהגות עצמאית, אקטיבית ואסרטיבית יותר. אנשים חדשים ייכנסו לחייכם ותהיה אווירה של התחדשות ורצון לקחת סיכונים, העיקר לשבור את השגרה.

 שור

ביום שישי מומלץ להיענות להזמנה חברתית, או ליהנות מאווירה משפחתית. בינתיים כדאי לפרק מתחים על ידי מנוחה ורגיעה, ולא להתעייף ביומיום ממטלות מתישות. רגשות: זכרו כי לטווח הרחוק הסבלנות תשתלם. ובכלל זה תעלה אפשרות של קשר אידיאליסטי, יש למה לצפות. לנופשים מצפים ימים מענגים ובילוי פסטורלי או אחר בהחלט ימלא בטריות של טרנספורמציה.

 תאומים

השבוע חשוב שתהיה לכם שליטה בנעשה. מחשבות ורגשות מושפעים משיקולים שכליים והגיוניים ולהתנהגות יותר שקולה ומחושבת, שיכולה להיראות קשוחה וקרה גם אם אין זה כך. שינויים תחת היבט זה הם איטיים ואינם תוצאה של לחצים ואילוצים אלא של ניסיון, למידה ובשלות. אוורור חברתי ותקשורתי מצפה לכם בשבת וראשון, במיוחד לאקטיביים וליצירתיים שביניכם.

 סרטן

בשבוע זה אתם חוזרים לייצג את הגישה הפרקטית והמעשית הטבועה באופייכם. הכוכבים מעניקים לכם כוחות מחודשים ויותר רעננות, כך שבמהלך השבועות הבאים ייפתחו בפניכם אפשרויות חברתיות מבטיחות, וחוסר הוודאות שאולי ליווה אתכם יפנה את מקומו לעבודה אינטנסיבית וממוקדת. שימו לב: עליכם לשים לב יותר לבריאותכם השבוע, הימנעו ממטלות מתישות.

 אריה

זוהי תקופה של תנאים נוחים ומבטיחים יותר, ותהיה אפשרות להתחיל לבסס את מצבכם הכלכלי. זּה הזמן לבטא את יכולותיכם למצוא את שביל הזהב בין היכולת לחדשנות ופריצת דרך, לבין שמרנות שתאפשר עשייה מוצלחת במיוחד. שימו לב לענייני חו"ל. הדברים תלויים בכם, ברצינותכם ובנכונותכם להשקיע. שמרו על האנרגיות שלכם וגם על מרחק מאנשים לא אמינים.

 בתולה

בימי תחילת השבוע מסתמנת עייפות, שמרו על כוחותיכם. במקביל, הקפידו להתרחק ממצבי לחץ, כאלה המזמינים התגרויות מילוליות וחוסר התחשבות. זהו זמן של בנייה, אם כי  נדרשות זהירות וערנות, כעסים פורצים פתאום וגורמים תגובה קיצונית. מבט קדימה: ענייני חו"ל עומדים לקבל תפנית עתידית ברוכה ומבטיחה. כדאי לפעול גם באמצעות האינטרנט.

 מאזניים

לאלה שהאדרנלין שלהם בשפל מומלץ לנצל תקופה זו לתקשורת אוהדת ויצירתית. הכוכבים מעניקים לכם פתיחות ונחישות וכושר ההשפעה שלכם יגבר. שיחת טלפון תעודד, תפתיע ותשמח אתכם. יחד עם זאת, דרושה יוזמה והתעניינות גם מצידכם. תחושה של התחדשות תמלא אתכם ותפיח בכם תקוות חדשות והתלהבות שבינתיים תחששו לחשוף, מפחד שהדברים לא יתרחשו בסוף.

 עקרב

היצירתיים שביניכם מתחזקים בפעלתנות ובעשייה, אתם יצריים ועצמאיים, שואפים לתת את הטון ולתפוס שליטה, וכדאי לנצל עסקים עם הנאות. צפויה היכרות יוצאת דופן במהלך התקופה. חלקכם מצפים שכבר יקרה משהו שישבור את השגרה וקצת יזיז הצידה את הדברים שמפריעים. מומלץ להתחבר לפעילות מהנה ולהתרחק מאלמנטים רגישים ומציקים. שמרו על מתינות.

 קשת 

שבת: מומלץ לשינוי שגרה מרענן. בימים שני-שלישי: תיתכן תחושה פנימית לא קלה, שמדגישה כל תופעה ומגדילה אותה. מומלץ להתחבר לאנרגיות מאוזנות ולהתרחק מאנשים שעליהם השפעה לא רגועה על חייכם. יש לכם הזדמנות להשקיע אנרגיה מווסתת בדברים בונים ולמצוא פתרונות מקוריים, חדישים וחכמים גם למצבים שנראים מסובכים. הימנעו ממצבים מבלבלים ומטרידים.

 גדי

אלה מכם שנוסעים לחו"ל ייהנו ממפגשים מהנים. מומלץ להתעשת, לצאת ולגוון את הפן העסקי, החברתי והרגשי. סקס: כמה מביניכם רגשיים ומיניים מתמיד, והרכושנות כלפי בני הזוג חזקה וקיצונית, כשעדיין לא ברור לכם לאן מוביל הקשר. מצד שני יש גם הפתעות הפוכות, כמו התאהבות מטורפת, עד איבוד היכולת לשקול אם הקשר מתאים. נושא זה יתבהר במהלך החודש הקרוב.

 דלי

הקשרים עם האנשים סביבכם, ובייחוד עם הקרובים לכם ביותר, הופכים לרגישים ומתוחים. הנטייה להיעלב ולהיפגע לא מאפשרת לכם לראות את הדברים באופן שקול כפי שהייתם רוצים. השתדלו להימנע מעימותים וממאבקי כוח שבהם אתם חשים צורך לכפות דעות על אחרים. במגעים יש להישמר מרושם חיצוני או מהבטחות שאין להן כיסוי. הימנעו מספקולציות.

 דגים

תקופה זו מאפשרת לכם להצליח במשימות שהצבתם לעצמכם, למרות שהיא מלווה במגמה של תהפוכות במערכות יחסים עם נטייה לכפות את רצונכם על אחרים, להתעקש, או להשתחרר מתחושת חנק. רגשות: לאלה מכם בעלי ציפיות שלא מתממשות כרגע, ולאלה מכם שמתלבטים בתחום היחסים, המישור הרגשי חם עד לוהט במהלך השבועות הבאים. נקטו זהירות.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים