חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - פתח תקוה >>

איך ליהנות מחופשה עם הילדים בזמן קורונה?

 

חופשה עם ילדים היא אף פעם לא דבר פשוט. לא משנה אם מדובר בחופשה בארץ או בחו”ל, חופשה של סופשבוע או חופשה במהלך השבוע, חופשה בתקופת הלימודים או בחופש הגדול. זה נכון כשמדובר על ילד אחד וזה בוודאי נכון כשמדובר על מספר ילדים

 

חופשה עם ילדים היא אף פעם לא דבר פשוט. לא משנה אם מדובר בחופשה בארץ או בחו"ל, חופשה של סופשבוע או חופשה במהלך השבוע, חופשה בתקופת הלימודים או בחופש הגדול. זה נכון כשמדובר על ילד אחד וזה בוודאי נכון כשמדובר על מספר ילדים.

אחת כמה וכמה, זה לא פשוט כשמדובר על חופשה בתקופת הקורונה. ישנן לא מעט מגבלות על פי החוק או תקנות ממשלתיות, וכן ההורים עצמם צריכים לדעת כיצד לשמור על הילדים באמצעות מגבלות שהם עצמם יוצרים. לכן צריך לדעת כיצד לתכנן טיול וחופשה עם ילדים בתקופה זו בצורה נכונה ובטוחה.

איך יוצרים חופשה בישראל בזמן הקורונה

לפני שאנחנו נסביר איך מתכננים חופשה עם ילדים ונהנים ממנה בזמן הקורונה, נציין שיותר הורים יעדיפו לצאת לחופשה עם הילדים שלהם בישראל בתקופה זו מאשר לנסוע לחו"ל, הן בגלל שהדרישות יותר נמוכות והן בגלל שהסיכונים נמוכים יותר. אם חס וחלילה קורה משהו בחו"ל, זה עלול להיות מסובך ולא נעים. לכן משתלם לחפש צימרים למשפחות ולצאת לחופשה בארץ.

בעיקרון, בשביל לייצר חופשה בישראל בתקופת הקורונה, צריך להחליט על אזור מסוים בו רוצים לנפוש, חשוב לבדוק מה המקום יכול להציע ועד כמה באמת אפשר להישמר בו מחשיפה לאנשים אחרים, כך אפשר להימנע מהידבקות במחלה. ניתן לעשות זאת באמצעות מסלולים מבודדים או אטרקציות שאינן דורשות מגע וחשיפה לאחרים.

על מנת שהחופשה תהיה מהנה בכל מקרה, חשוב מאוד גם לקחת דברים מסוימים מהבית, לא רק תרופות ואמצעים שיעזרו להתאושש מהמחלה, אלא גם משחקים, ספרים, ודברים אחרים שאפשר להעסיק בעזרתם את הילדים, אם חס וחלילה יהיה צורך לשמור על בידוד או כל דבר אחר.

נקודה נוספת, מתייחסת לעניין העלויות. על מנת להימנע מתשלומים מיותרים רצוי לפנות מראש אל צימרים למשפחות שמוכנים לקבל ביטול ברגע האחרון בלי עלויות או עם עלות סמלית, אם חס וחלילה יהיה צורך לוותר על החופשה, אז היא לא תעלה לנו, לפחות לא מחיר מלא.

איפה אפשר לנפוש עם הילדים בזמן הקורונה

אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של מקומות בהם אפשר לנפוש בזמן הקורונה עם הילדים. עצם זה שלא נופשים בחו"ל בתקופה זו, גם מאפשרת להכיר מקומות חדשים בישראל וגם מתירה לנו אופציה לבזבז יותר על חופשה בישראל, ולא למהר לחסוך בהכרח.

אפשר למצוא צימרים למשפחות באזורים שונים בארץ, החל מאזור רמת הגולן, הכנרת, לאורך נהר הירדן, ירושלים, אזור המרכז וכמובן באזור הדרום ובפרט באילת. אפשר לקבוע טיול עם אטרקציות שונות, אשר לא בהכרח יש צורך באנשים אחרים בשביל ליהנות מהן. הכל כמובן תלוי בתנאי מזג האוויר, בעלויות הכספיות וכן בגיל הילדים ובשאלה האם הם יכולים לקחת בהן חלק. 

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים