חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

שני מנהלים חדשים בעל יסודי

 

ברכות! שני מנהלים נוספים הצטרפו למערכת החינוך העל יסודית בעיר פתח תקוה.

 

שני מנהלים חדשים הצטרפו לצוות מנהלים והמנהלות המוביל של בתי הספר העל יסודיים בפתח תקוה. ראש העיר רמי גרינברג וד"ר ירדנה חדד מנהלת האגף לחינוך על יסודי בירכו את הזוכים מיד לאחר בחירתם והוסיפו כי מדובר בשני מנהלים מקצועיים ואיכותיים, אשר הגיעו להישגים מקצועיים גבוהים במיוחד ואין ספק כי הם בחירה ראויה ומתאימה! השניים הודו למיכל ריכרט וקרן סנדק ואיחלו להן הצלחה רבה בהמשך דרכן.

אורי פרלמן נבחר לניהול שש שנתי ברנר-פיינשטיין לאחר שמיכל מרדכי ריכרט המנהלת הוותיקה הודיעה על פרישתה לגמלאות.

בחמש השנים האחרונות ניהל בהצלחה את בית הספר היסודי ״ארזים״ ברמת אביב, תוך הפיכתו לאחד ממוסדות החינוך המובילים והמבוקשים בתל אביב. אורי הוביל יוזמות חינוכיות רבות וביניהן הטמעת למידה רגשית-חברתית, תו תקן לשוויון מגדרי, בית ספר מקדם בריאות וקיימות ועוד. אורי שם דגש רב על עבודה רגשית מעמיקה עם צוות ההוראה, מתוך תפיסה שיש להעניק למורות ולמורים מרחב לעיבוד הרגשות והחוויות המקצועיות לשם טיוב ההוראה והאקלים הבית ספרי.

לפני כן עבד אורי בתיכון קריית שרת בחולון, שם פתח מגמת ספרות וקולנוע, ריכז את החינוך החברתי ועבד עם מגוון אוכלוסיות בדגש על כיתות מב״ר ואתגר.

אורי מדריך מנהלים בראשית דרכם מטעם אבני ראשה, מנחה סדנאות והשתלמויות מנהלים בנושאי יזמות, בעל תואר שני בחינוך וטכנולוגיה מאוניברסיטת לונדון לחינוך ותעודת הוראה בספרות בהצטיינות לגילאי העל יסודי.

אורי פרלמן "אני מתרגש ושמח להצטרף למערכת החינוך המצוינת בפתח תקווה, ולהוביל את הנבחרת המנצחת של בית חינוך ברנר-פיינשטיין.

אני מבקש להודות לקודמתי בתפקיד, מיכל מרדכי ריכרט, על שנים של מסירות, ומתכוון להמשיך להצעיד את בית הספר לשיאים נוספים תוך טיפוח וקידום סבלנות וסובלנות, חינוך למחשבה עצמאית ומעורבות חברתית, ושיתוף פעולה עם כלל באות ובאי קהילת בית הספר".

ד"ר אדוארדו דולב נבחר לנהל את חטיבת פיינברג עלומים ויחליף את קרן סנדק שתשמש כסגנית בתיכון יצחק שמיר.

ד"ר אדוארדו דולב הוא איש חינוך בעל השכלה רחבה וניסיון רב. בארבע השנים האחרונות ניהל אדוארדו את חטיבת הביניים ע"ש טשרניחובסקי בנתניה, ולפני כן ניהל אדוארדו, במשך עשר שנים, את בית הספר השמונה שנתי גני יער בלוד, והביא אותו להישגים גבוהים במחוז  דבר שהקנה לבית הספר מועמדות לפרס חינוך.

קודם לכן ניהל את בית הספר ע"ש אהרונוביץ’ בכפר מלל, במשך 6 שנים וזיכה אותו בפרס בית ספר פורץ דרך, זאת על שום יוזמות חדשניות ויצירתיות שהנהיג שם.

לניהול מוסדות חינוך הגיע לאחר ששימש במכללת וינגייט, מרצה ומדריך פדגוגי במשך שמונה שנים, ובתחילת דרכו ניהל במשך שש שנים את מרכז הקהילה היהודית בבוסטון, ארה"ב.

בהשכלתו, אדוארדו, דוקטור בתכנון ומנהל פדגוגי, מאסטר בחינוך ליהדות ובעל תואר ראשון במדעים.

אדוארדו שואף להביא לכך שבית ספר יהיה מקום שלילד כייף ויש עניין ואתגר לשהות בו. לתפיסתו "בית ספר שמשמש עבור הילד מקום של שייכות, מקום שרואה אותו ומאפשר לו ביטוי ובחירה יביא בהכרח לתחושת מסוגלות גבוהה ומכאן הדרך לתחושת הישג, קצרה. מצפה לעבוד שיתוף פעולה מלא עם כל קהילת בית הספר".

 

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים