חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

נערכים לכל תרחיש

 

היום (רביעי) התקיימה ישיבת ועדת מל”ח במסגרתה גם התבצע סיכום תרגיל החירום שהתקיים לאחרונה בהשתתפות כללי גורמי החירום ברשות, נציגי פיקוד העורף ונציגי גופי החירום וההצלה.

 

ראש העיר רמי גרינברג שמע מהנוכחים סקירה אודות תרגיל החירום רחב ההיקף שהתקיים בעיר בשני חלקים וכן נושאים לשימור, תרגול נוסף ושיפור. התרגיל הרשותי שדימה מלחמה ועיקרו היה ״ירי טילים והסלמה באזור המרכז״, הורכב כאמור משני ימי הערכות, כאשר בחלקו השני הוזרמו למוקד ולחמ״ל ״ידיעות״ אודות נפילות טילים בעיר. המכלולים נתנו מענה למצבי החירום השונים, הפעילו כוחות, הפעילו נהלים ועידכנו את הציבור.

ראש העיר רמי גרינברג אמר "עיריית פתח תקוה היא מהרשויות הבולטות המקיימות תרגילי חירום באופן שוטף במטרה להיערך לכל תרחיש ולהיות נכונה לכל מצב חירום. הכשרנו את המכלולים, את הרובעים, חידדנו נהלים, הקמנו את החמ"ל ואנו מקיימים באופן שוטף תרגילי חירום שונים על מנת שכל אחד מה תפקידו בשעת חירום. נמשיך לקיים תרגילים כאלה ולשאוף כל הזמן לשיפור המוכנות. אני מבקש להודות לאגף ביטחון, פיקוח וחירום בראשות אשר שוקר ובניהולו של יריב סנדלון על הובלת התרגיל בפרט ומערך החירום בכלל, ולהודות לכל גורמי החירום וההצלה וכל עובדי העירייה אשר מתייחסים ברצינות רבה לנושא ולתרגול".

ראש האגף אשר שוקר "תרגיל החירום קידם אותנו שלב נוסף במוכנות לחירום ואני רוצה להודות לכל השותפים וכמובן לאגף הביטחון שמוביל את הנושא במקצועיות רבה".

קרדיט לדוברות העירייה

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים