חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

מרכז העסקים פארקטק בתנופת בנייה ופיתוח!

 

הוועדה המקומית לתכנון ובניה בעיריית פ”ת שהתכנסה ביום ה’, אישרה לקידום את תכנית מתחם שנקר הצפוני הכוללת הקמת מתחם תעסוקה חדש הכולל מבני משרדים בשילוב שטחי מסחר, בבינוי הכולל 3 מבנים: מגדל בן 40 קומות ומבנה בן 10 קומות  הפונים לרחוב שנקר ומופרדים בשביל אופניים המתחבר לרחוב שלמה, ומבנה בן 10 קומות הפונה לרחוב עמל.

 

המתחם המתפרש של שטח של 11,581 מ"ר משלב מבני משרדים, שטחי מסחר בקומת הקרקע, מעבר להולכי רגל ושביל לרוכבי אופניים, ונמצא בסמיכות לצירי תנועה מרכזיים ציר ז’בוטינסקי וכביש 4, הרכבת הקלה שתעבור ברחוב ז’בוטינסקי ותחנת רכבת ישראל בקריית אריה.

פרויקט זה מצטרף לתכנית מתחם שנקר דרום שאושרה לפני כשנה במסגרתה צפוי להיבנות על 70,000 מ"ר, מתחם שיכלול מגדל משרדים בן 40 קומות, אולם כנסים, מרכזי תעסוקה ומסחר ועוד. גודל המגרש בסה"כ הוא כ-8 דונם ותוקם בו גם כיכר עירונית אשר תתפרס על פני דונם אחד.

עוד אושר בוועדה קידום מתחם אודיס בפארקטק (קריית אריה). במסגרת התכנית תאושר תוספת שטחים ושימושים למגדלי תעסוקה בני 30 קומות. במסגרת התכנית במתחם אודיס ייבנו שני מגדלי תעסוקה ומשרדים בני 30 קומות עם קומת קרקע לצרכי מסחר בחזית רחוב מרטין גהל ממערב ולפארק הליניארי ממזרח. גם מתחם זה סמוך לעורקי תחבורה ראשיים וכן לרכבת הקלה ולרכבת ישראל.

בנוסף אושרה לאחרונה בניית רמפת יציאה מכיוון פתח תקוה, מדרך אם המושבות, לכביש 4 צפון, וכן הפרדה מפלסית בין רחוב אם המושבות לרחוב מרטין גהל, במטרה לאפשר נסיעה חופשית על דרך אם המושבות. חיבור יציאה נוספת מפתח תקוה לכיוון כביש 4 תיתן נגישות נוספת לעיר על מערך הצירים והכבישים הארציים.

בנוסף אושרה התכנית במתחם אשד איגרא הממוקם בשטח הגובל ברחובות ז’בוטינסקי, הרכש ומוטה גור. נכון לעכשיו הועדה אישרה הקמת מגדל בן 40 קומות, מתוכן 4 קומות למסחר ותעסוקה. מיקומה של התכנית מצויה בנק’ אסטרטגית מבחינה תחבורתית – התכנית נסמכת על הקו האדום במרחק של כ-100 מטר בלבE3 מתחנת בילינסון, בסמיכות לתחנת המטרו M3 ומסוף התחבורה "יותם ויואב". התכנון כולל התאמות לתחנת מטרו סמוכה, באמצעות אופן העמדת המבנים, זיקות הנאה להולכי רגל, קביעת קומות מסד וכיו"ב.

ראש העיר רמי גרינברג: "מדובר בשלוש תכניות שימנפו את אזורי התעסוקה והייטק בפארקטק (קריית אריה)! פיתוח מתחם שנקר צפון ופיתוח אזורי התעשייה וההייטק בעיר הינם צעדים משמעותיים לקראת הפיכתה של פתח תקוה למטרופולין החזק בישראל, מרכז תעסוקתי רחב ומשמעותי. חברות רבות מבקשות לקבוע את מושבן בפתח תקוה הנמצאת במקום נגיש ואטרקטיבי ומספקת שירות איכותי לחברות הנמצאות בשטחה. אין ספק כי פתח תקוה בדרך להפוך למטרופולין החזק והמשמעותי בישראל ואנחנו עושים כל שניתן כדי להוציא את כלל התכניות האיכותיות אל הפועל בהקדם האפשרי תוך התייחסות מדוקדקת לפתרונות התחבורה ולתשתיות המוצעות באזורי הפיתוח."

בברכה,

שגיא פרלמוטר,

מנהל מחלקת קשרי עיתונות ופרוייקטים (לשכת הדובר)

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים