חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

בכיר בשייטת פותח את הקלפים : גיבוש שייטת לא מה שחשבתם 

 

כחלק מהליך ההכנה באדרנלין כושר קרבי , הוצאנו את מועמדינו המתגבשים בקרוב ליחידה, ליום בריכה אשר הבהיר להם את הקווים המנחים האמיתיים של מגבשי שייטת 13, ואלו היו דבריהם

 

בוגר אדרנלין, לוחם שייטת 13 

כחלק מהליך ההכנה באדרנלין כושר קרבי , הוצאנו את מועמדינו המתגבשים בקרוב ליחידה, ליום בריכה אשר הבהיר להם את הקווים המנחים האמיתיים של מגבשי שייטת 13, ואלו היו דבריהם. מטרתו של יום הבריכה באדרנלין היא לאו דווקא למקצע אתכם למול תרגילי יום הבריכה שתעברו בגיבוש שייטת או הגיבושון 669  אלא להעניק לכם תול ימי - דפוסי התנהלות נכונים למול עבודה מול מים. ישנם לא מעט מועמדים שהעפילו ליחידה כאשר את יום הבריכה בגיבוש האחוד ביצעו עם מצופים אישיים משום שלא ידעו איך לשחות, מהלך המשקף את העיקר למול הטפל, ומתוך עיני המגבשים והיחידה עצמה.

על מה אנחנו מסתכלים 

אין כמו מורק טוב על מנת להבהיר בצורה הטובה ביותר את שעל ליבי תרגיל מוסק הם הנפיצו עלינו, כאשר דקות בודדות מאותו הרגע כבר מצאנו את עצמנו על המסוק בדרך לשום משום, הגחנו לנו מעל הים התיכון במשך ..... על מנת "ליפול" לתוך המים לצד ההוראה לחזור לבסיס עצמאית. אחרי התאפסות כללית מצד הצוות ואיתור המיקום בו שהינו, התחלנו בשחייה חזרה לכיוון הבסיס, כדי להכיר שדריכת הרגל הראשונה על החוף תהיה  אחרי 13 שעות שלמות. 

לפיכך : אם אתם שחיינים, שחקני כדור מים או אנשים העוסקים כל חייהם במים, אין לכם יתרון ולו מינמלי על פני אחרים

אם היינו מחפשים אדם שיודע לשחות היינו פשוט מאתרים כמה שחיינים טובים או שחקני כדור מים מנבחרות ישראל, ותו לא. מטרתו של יום זה היא  לבדוק את התנהלותם תחת לחץ, לא כל יום תדרשו לפרק או להרכיב אובייקטים מתחת למים, לשהות זמן מסוים בתוך בריכה, להתנהל עם שנורקל או לבצע תרגילי קואורדינציה תחת זמנים, כאשר הצפייה אינה לבדוק מי מכם יצליח אותם, אלא דרך ההתנהלות שלכם בהם, ומתוך הכוונה למצוא בכם תכונה אחת עיקרית - קור רוח.

קור רוח -  שיעיד מי מכם מסוגל לשרוד את תכני המסלול המפרכים, שלב המכין והספירלה, ההסתערות לתוך הים בארבע לפנות בוקר בחודשי החורף, מקלחות הקור, חוסר שעות השינה, תרגילי היחידה, המיונים הפנימיים ועוד.

קור רוח שיגרום לכם לנתח כל סיטואציה, לחשוב מחוץ לקופסה, למצוא מתווה דרך ולספק מענה נכון וממוקד, בעוד אחרים ממשיכים לעסוק בטפל כדי ליפול תחת העומס. 

קור רוח אותו ניתן לפתח לצד הדרכה נכונה עוד לפני גיוסכם, דבר בו אנו מתמחים, אדרנלין כושר קרבי וסגל ההדרכה יוצא יחידות העלית ביניהם, יוצאי היחידה כמוני.

מכוונים לסיירות העלית – אתם מבקשים אותנו 

אם אתם מבקשים קורס הכנה מלא, החל מעמד צו ראשון ועד לגיוסכם בפועל, תחת אחוזי הצלחה מסחררים, עמידה במבחן התוצאה, והתנהלות שבשגרה למול מפקדי יחידות החוד הצהליות.

גוף הכנה לצבא אותו הגדיר צהל " במפעל ליצור לוחמי עלית" וזו כמויות של לוחמי חוד חסרות תקדים, מוקמכם איתנו.

אם אתם דורשים התעסקות בעיקר, תחת הענקת ארסנל כלים לצידו תכבשו את הפסגה הבאה, וללא יוצא מן הכלל, חייגו 0555695624 או לחצו על הביטוי כושר קרבי בראשית המאמר, הכנסו לאתר והיחשפו 

קרדיט : עדי אבלס 
 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים