חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

כבוד: פתח תקווה זוכה בכוכב הזהב

 

לראשונה זכתה פתח תקוה במגן ’כוכב הזהב’ המוענק על 5 שנות זכייה רצופה ב- 5 חמישה כוכבי יופי!

 

תחרות קריה יפה ומקיימת בישראל יפה, הנערכת בשיתוף משרד הפנים ובשיתוף המרכז לשלטון מקומי בישראל ומרכז המועצות האזוריות, הינה אחת מהבולטות ביותר שבתחרויות המועצה לישראל יפה. היא נערכת מדי שנה החל משנת 1993, ומשתתפות בה ערים, מועצות מקומיות, מועצות אזוריות וישובים במועצות אזוריות, המתמודדות על קבלת כוכבי היופי של המועצה, כל אחת לפי סיווגה?.

התחרות מעודדת פיתוח של הסביבה העירונית על פי העקרונות המודרניים, המכתיבים יצירת שיווי משקל נאות בין הבנייה האורבנית לטיפוח הריאות הירוקות. זאת, תוך כדי הקפדה על מניעה של מפגעים סביבתיים וחזותיים והנעת תהליך של שיפור מתמיד באיכות חיי התושבים. עיריית פתח תקוה המשתתפת כבר מספר שנים בתחרות זכתה השנה לראשונה בכוכב המגן, המוענק על 5 שנות זכייה רצופה ב-5 חמישה כוכבי יופי!

בטקס החגיגי שהתקיים היום (שלישי) במועצה לישראל היפה הוענק הפרס לנציגי הרשות.

ראש העיר רמי גרינברג, אמר "שמנו לנו למטרה להפוך את פתח תקווה לעיר יפה ומטופחת, ירוקה ונעימה למראה, ומגן ’כוכב הזהב’ הוא אכן הוכחה כי הצלחנו בכך! העיר פתח תקווה גאה בפינות הנוי, בגינות, בפרחים, בעצים ובטיפוח המרחב הציבורי. זכינו במגן ’כוכב הזהב’ לאחר עבודה קשה ומאומצת של כל האגפים וכל העובדים. רואים בעיר את השינוי, הן בחידוש התשתיות, הן בטיפוח הגינות והמרחבים הציבורים, הן בניקיון ובטיפוח העיר ובכלל בכל תחומי החיים. אני מודה לכל העושים במלאכה ומבטיח לתושבים ולתושבות שנמשיך לפעול למען עיר יפה, מטופחת ונקייה".

תמונות מהטקס ומגינות העיר.

קרדיט לעירייה

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים