חיפוש
 
לדף הבית >>     Mega Links - תוכן שיווקי >>

קונטרייב/ מסימבה - הכמוסה עם הפעולה המשולשת

 

קונטרייב נקראת גם מסימבה, למקרה שנתקלתם בשם השני שלה. זו כמוסה שרשומה בארצות הברית, עם התוויה להורדה במשקל. היא פועלת בשלושה מישורים- הפחתת תיאבון, והעלאה של שריפות הקלוריות במקביל, יחד עם ויסות של מערכת התגמול

 

קונטרייב נקראת גם מסימבה, למקרה שנתקלתם בשם השני שלה. זו כמוסה שרשומה בארצות הברית, עם התוויה להורדה במשקל. היא פועלת בשלושה מישורים- הפחתת תיאבון, והעלאה של שריפות הקלוריות במקביל, יחד עם ויסות של מערכת התגמול.

כך היא עוזרת לשלוט בחשקים למתוק ולמזון שמן, וכמובן גם בתשוקה לאוכל באופן כללי.

חשוב לציין כי התרופה לא רשומה בישראל, וכי ניתן לקבל אותה בכפוף לאישור מיוחד, עם טופס 29 ג’.

מאמר זה יסקור איך פועלת התרופה, יספק מידע מחקרי, ודגשים חשובים בנושא.

איך היא פועלת?

הקונטרייב היא תרופה מאושרת, המתאפיינת בשילוב הייחודי של שני מרכיבים פעילים, המוכרים על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA), לשימוש כתרופה.

החומר הפעיל הראשון, הוא בופרופיון. זהו חומר שמשפיע על המוליך העצבי דופמין במוח, ומעלה את הפעילות שלו. כתוצאה מכך, הוא מייצר ירידה בתאבון, והוצאת אנרגיה מוגברת- שריפת קלוריות. זאת באמצעות השפעה, על פעילותם של נוירונים המכונים POMC.

החומר הפעיל השני, נקרא נלטרוקסון. הוא מגביר מאוד את היעילות של נוירוני POMC, וממילא מסייע, לווסת את מערכת התגמול המוחית.

ההשפעה המשולבת של שני המרכיבים, מאפשרת לה לפעול כפתרון אולטימטיבי ועוצמתי. הוא עוזר בשליטה על חשקים, הפחתת משיכה לאוכל, ועזרה לניהול יעיל של התזונה במהלך היום. למשל: עוזר להפחית מזונות עשירים בסוכרים ושומנים, ולהוריד כללית בכמות המזון היומית.

חשוב גם לציין, כי תרופה זו מתאפיינת במנגנון לשחרור מושהה. תכונה זו מאפשרת ליטול את הכמוסה על קיבה ריקה, פעם ביום בלבד, ולהנות מהשפעות לכל שעות היום.

המדע בשירות תופעת ההשמנה

מחקרים הוכיחו כי:

  • יחד עם דיאטה מופחתת קלוריות, ופעילות גופנית, פי 2-4 מטופלים שנטלו קונטרייב (ביחס לקבוצת הפלצבו), הורידו במשקלם. ובמספרים- 46 אחוזים הורידו 5 אחוז ממשקלם לכל הפחות, ביחס ל- 23% מקבוצת הפלצבו.
  • נצפתה ירידה של 80 אחוז, בסיכון להתפתחות סוכרת מסוג 2, אצל אנשים שהורידו לפחות חמישה אחוזים ממשקל גופם.
  • נצפתה ירידה של 0.6 אחוז, בהמוגלובין המסוכרר (HB A1C) של נוטלי הקונטרייב, לעומת ירידה של 0.1 בקבוצת הפלצבו.

חשוב לציין, כי במחקרים שזכו לתוצאות המרשימות ביותר, תלו זאת החוקרים בסיסטם שאפיין את המחקר: אנשים קיבלו ליווי אישי רב תחומי, בהובלה של אנשי מקצוע, מתחום הטיפול בהשמנת היתר.

דגשים חשובים

חשוב לבצע בדיקות תקופתיות, לכל אורך נטילת התרופה: לחץ דם ודופק, ועוד. בפרט אצל נוטלי תרופות ללחץ הדם. בנוסף, חולי סכרת נדרשים לעבור מעקב קבוע, מכיוון שהתרופה מורידה את רמות הסוכר, ויהיה צורך להתאים מחדש את מינון התרופות.

בנוסף, התרופה אינה רשומה ולא משווקת בישראל. לכן היא לא כלולה בסל הבריאות. אך ניתן להשיג אותה בישראל, באמצעות מסלול יבוא אישי, באמצעות הגשת טופס 29 ג’. זהו מרשם מיוחד, שהרופא המטפל נותן, על מנת לספק המלצה רפואית לייבוא. הייבוא כפוף כמובן לאישור משרד הבריאות.

Obesity- פורטל תרופות הרזיה המקיף בישראל

שוקלים ליטול קסימיה, או את הקונטרייב? מתלבטים בין סוגי התרופות השונים?

באתר obecity תמצאו מידע, על כל סוגי התרופות לירידה במשקל. כולל יעילותן, תופעות הלוואי והתוויות הנגד. כך תוכלו להגיע להחלטה מושכלת, המכירה את כל צדדי התרופות, והזריקות להרזיה.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים