חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

למי נפנה לביצוע בדיקת פוליגרף לעובדים?

 

כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, יחד עם חלוף השנים האחרונות בדיקות הפוליגרף צוברות תאוצה ומשמשות מגוון רחב של עסקים ואנשים פרטיים כאחד שכן, מדובר למעשה על בדיקות שבאמצעותן ניתן למודד את רמת אמינותו של הנבדק. זאת, במטרה להבין מתי הוא דובר אמת, או לחילופין דובר שקר

 

כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, יחד עם חלוף השנים האחרונות בדיקות הפוליגרף צוברות תאוצה ומשמשות מגוון רחב של עסקים ואנשים פרטיים כאחד שכן, מדובר למעשה על בדיקות שבאמצעותן ניתן למודד את רמת אמינותו של הנבדק. זאת, במטרה להבין מתי הוא דובר אמת, או לחילופין דובר שקר. בוחן הפוליגרף הוא למעשה איש המקצוע שדואג לבצע את הבדיקה, לשאול את הנבדק סדרת שאלות מגוונות במסגרת הבדיקה ולבדוק לעומק את השינויים הפיזיולוגיים, במידה וקיימים - החלים על הנבדק. על כן, לאור היצע האפשרויות הרחב בענף, רבות הן החברות אשר נוטות להתבלבל טרם הגעתן אל מעמד הבחירה הסופי שכן, במטרה לוודא כי אתם אכן ניחנים בפני בחירה מוצלחת של מכון פוליגרף שיעניק לכם את האפשרות לבצע בדיקות פוליגרף לעובדים, החלטנו לרכז עבורכם למאמר הבא את כל הפרמטרים שחשוב לקחת בחשבון:

  • ניסיון והכשרה - אחד מהפרמטרים החשובים ביותר שיהיה עליכם לקחת בחשבון יהיה רמת הניסיון וההכשרה של צוות החוקרים במכון הפוליגרף עליו שמתם עדין שכן, עליכם לזכור כי מדובר על בדיקות מורכבות וסבוכות במיוחד, גם עבור הבודקים. למעשה, מדובר על בדיקות אשר מתבססות על שורה רחבה של פרמטרים ועליהן להיות מדויקות ואמינות. משכך, עליכם לוודא כי הגורם הבוחן אליו אתם פונים אכן מחזיק בניסיון עשיר בתחום ולא פחות חשוב - בהכשרות הרלוונטיות לעסוק בתחום. שני הגורמים הללו יעניקו לכם את האפשרות לגבש בחירה מדויקת ומוצלחת יותר, מה שיקנה לכם ראש שקט מהסיבה הפשוטה כי אתם לא מבזבזים זמן וכסף מיותרים. 
  • חוות דעת והמלצות - המלצות על בעלי מקצוע לצד חוות דעת חיוביות יהוו לא פעם אינדיקציה נהדרת לבחירה מוצלחת שכן, גם אם אין לכם מכרים, קולגות או בני משפחה שיוכלו להמליץ לכם על משרד חקירות כזה או אחר, הרי שבעידן של היום תוכלו לסגור את הפינה באמצעות שיטוט קצר באינטרנט. נוסף על האמור, עומדת בפניכם האפשרות ליצור קשר עם לקוחות קודמים של המכון עליו שמתם עין. 
  • עלויות - בשלב זה, ההמלצה שלנו תהיה לבצע סקר שוק ולהשוות בין החברות השונות בענף שכן, הדבר יאפשר לכם להבין לעומק את קשת המחירים הרחבה בענף, להיערך בהתאם מבחינה תקציבית, ולגבש את הבחירה שהכי תתאים לכם מבחינה תקציבית. 

בשורה התחתונה, לא ניתן להתעלם מן העובדה כי במראה הראשוני מטלת הבחירה עשויה להיראות מורכבת וסבוכה במיוחד. יחד עם זאת, אפשר לומר כי לאחר שלוקחים את כל עקרונות המפתח החשובים בחשבון, הרי שהבחירה הופכת לפשוטה הרבה יותר. מרגישים שאתם עדיין לא יודעים מאיפה להתחיל? אך כך, ההמלצה שלנו תהיה לפנות לצוות המקצועי של קבוצת ראש - משרד חקירות  מוביל בראשון לציון. 

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים