חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

הפלטפורמה הדיגיטלית החדשנית `המסייעת` של מרכז השלטון המקומי

 

הפלטפורמה הדיגיטלית החדשנית ’המסייעת’ של מרכז השלטון המקומי זכתה במקום הראשון בתחרות השנתית והיוקרתית למצוינות במשאבי אנוש

 

’המסייעת’, פלטפורמה דיגיטלית שפותחה לצורך תגבור כוח אדם במוסדות חינוך לגיל הרך ברשויות המקומיות, זכתה במקום הראשון בתחרות השנתית של עמותת משאבי אנוש ישראל בקטגוריית ’מגיוס ועד קליטה בעידן של מחסור והאטה’

הפלטפורמה הדיגיטלית והחדשנית ’המסייעת’, שפותחה על ידי מרכז השלטון המקומי במטרה לענות על המחסור האדיר בסייעות במוסדות חינוך לגיל הרך, זכתה במקום הראשון בתחרות השנתית למצוינות במשאבי אנוש של עמותת "משאבי אנוש ישראל", בקטגוריית "מגיוס ועד קליטה בעידן של מחסור והאטה".

הפלטפורמה שהושקה לפני כשנה, ונועדה לתת מענה למחסור מוערך של למעלה מ – 3000 סייעות במערכות החינוך העירוניות. אפליקציית המסייעת מהווה את המאגר הדיגיטלי הגדול בישראל באמצעות רישום מהיר, קל ונגיש לכוח אדם איכותי שמחפש משרות מילוי מקום עם משמעות, ללא התחייבות ובקרבת מקום מגוריו. באמצעות ׳המסייעת׳ ניתן לשלב כוח אדם נוסף למשרות זמינות ברשויות המקומיות, שמצטרפים כממלאי מקום לצוותי החינוך בערים, שלא היו חלק ממערך צוותי החינוך עד היום כמו סטודנטים, פנסיונרים של משרד החינוך, חיילים משוחררים, ועוד.
האפליקציה מאפשרת להירשם ולעבוד כסייעות במוסדות חינוך, בשעות גמישות, ללא התחייבות ובאזורים לפי בחירתם ובהתאם לצורכי הרשות המקומיות. לאחר הרשמה מהירה, פשוטה ואישור הבקשה, יכולים הנרשמים לקבל הצעות עבודה מיידיות מהרשויות למילוי מקום בגני ילדים. מאז הושקה לראשונה לפני כשנה, מאות ישראלים ביניהם צעירים לפני ואחרי שירות צבאי/לאומי, סטודנטים, גמלאים ועוד מכלל המגזרים של החברה הישראלית משתמשים בפלטפורמת "המסייעת" ולוקחים חלק פעיל בחינוך דור העתיד של החברה הישראלית.
זו הפעם הראשונה בה מרכז השלטון המקומי משתתף בתחרות, בה המשנה למנכ״ל של מרכז השלטון המקומי – לירון דורון לוי, הציגה בפני כ-2,000 בכירות ובכירים במשק את פלטפורמת "המסייעת". בהרצאתה הציגה את סוד ההצלחה של המערכת ועל אפשרויות ניהול ההון האנושי בעתיד. התחרות השנתית למצוינות במשאבי אנוש של עמותת משאבי אנוש ישראל מתקיימת מדי שנה מזה עשור. השנה השתתפו בה כ-130 בכ-9 קטגוריות שונות.

קרדיט תמונה: מרכז השלטון המקומי

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים