חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

 הורוסקופ:  15 – 21 במרץ 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי :  15 – 21 במרץ 2019

 

 

טלה

את ימי סוף השבוע מומלץ לבלות בבית, או לבקר ולהיות בקשר עם בני המשפחה. המיקום הבעייתי של כוכב נפטון השבוע מצפה מכם לא להאמין למה שמספרים לכם ולשמור על דיסקרטיות. זכרו, כי רק לקראת ה- 21.3 אתם נכנסים לקצב נוח יותר, משוחרר והרפתקני שהולם אתכם. תוכלו לחדש כוחות, והאופטימיות בנוגע ליכולות שלכם תעזור להגיע להישגים.

 

שור

הזוגיות וקשרי המשפחה חשובים לשוורים. הם זקוקים לאיזון לתחושה של בית. שישי-שבת עשויה ללוות אתכם בתחושה של בית, במיוחד אם תשהו בסביבה אוהבת, מגנה ובטוחה. שימו לב: עליכם להאזין יותר לתחושות הבטן ולאינטואיציות. בתוך מספר ימים, לקראת ה- 21 במרץ אתם עומדים להיכנס לחודש פחות נוח, מצב שעשוי להשפיע עליכם אנרגטית. שמרו על איזון.

 

תאומים

ענייני כספים עשויים ללוות את ימי סוף השבוע. מתנו את הנטייה שלכם לבזבוז יתר. עבודה ועסקים: יש מביניכם כאלה שיחושו עצמאיים, מבריקים ומתחדשים. ואחרים יחושו במגמה אידיאליסטית. מומלץ להימנע ממצבים של בלבול ואי וודאות. בתוך שבוע תיכנסו לתקופה שמתאימה יותר לאופייכם,  ותחושה של גיוון והתחדשות תלווה כל עשייה עתידית שלכם.

 

סרטן

ענייני חו"ל, לימודים והשתלמויות עומדים על הפרק וייתכן אירוח אורחים ממרחקים. קשרים  בסימן של הצלחה אישית ומקצועית וזה הזמן לשקול את האפשרויות החדשות שלפניכם. שבירת השגרה תשפיע עליכם לטובה ותוכלו להכיר אנשים משמעותיים לעתידכם. ליוצרים ולאמנים זוהי תקופה יצירתית קורנת ויוצאת דופן. שימו לב, הימנעו לצאת למאבק עם אדם קשה וחסר פשרות.

 

אריה

בימים אלה אתם לא בדיוק במיטבכם וקשה לכם לחזור לקצב הרצוי לכם. ימי סוף השבוע מומלצים למנוחת נפש. כוכב מארס, בבית הקריירה שלכם, עשוי להצביע על השקט שלפני הסערה, לכן כדאי לכם לשמור על סודיות, וגם על הכוחות שלכם. אתם עלולים להתעסק במניפולציות ועקב כך לרכוש אויבים נסתרים שבוחשים וגורמים לנזק. חכו לשבוע הבא.

 

בתולה

שבוע זה משפיע על המזג ועל הרגשות, במיוחד אלה שנאלצים להסתגל לנעשה סביבם מחוץ או מבית. הכל פתוח ומזמין הרבה אנרגיה מחשמלת. המישור היצירתי שלכם שופע, יצירתי ויוצא דופן. מומלץ להפעיל את הראש, להמציא, לתקשר, ליצור. יש כאן מקום להתחדשות,  להפתעות, אך גם לגוזמה וקפריזיות שלכם או של אלה מולכם. רצוי לא לנקוט בצעדים מחייבים ונמהרים.

 

מאזניים

בימי סוף השבוע שמרו על אנרגיה מבוקרת בענייני כספים. אתם מפתחים עייפות ותשישות, אולי עקב המאמץ הנדרש מכם. כוכב מארס מאלץ אתכם להתמסר לעבודה ולמשימות שחייבות להסתיים. כדאי לשמור לעצמכם אופציות נוספות במקרה של תחרות בולמת. ייתכן גם שתחרות סמויה מתחילה להתפתח – מישהו מנסה לחתור תחתיכם ועושה זאת בדרך שקטה שרמנטית אך חלקלקה.

 

עקרב

העקרבים מהירים והחלטיים וראשם אץ קדימה אל עבר מטרות חדשות ורעיונות מקוריים שאיש לפניהם עוד לא העלה. ההתלהבות שבחידוש היא הדלק שלכם. השבוע מרמז על ימים תחרותיים ודינמיים שמעלים עשן. נסיעה, פגישה חשובה או בילוי עם אנשים שמעניינים אתכם יגרמו לחוויה מתעצמת. מצד שני, אתם עשויים לנווט בסביבה תובענית ולוחצת. העדיפו להסתמך על היגיון בריא ותקשורת בונה. 

  

קשת

התקופה מתקשרת לשאלות שמציקות לכם לאחרונה, או לשינויים מציקים שעמם אתם נאלצים להתמודד. מודעות: הרגשה מעיקה עלולה ללוות אתכם ועימה תחושה שהדברים הופכים להיות תובעניים ומסובכים יותר. אומנם לפניכם אתגרים לא קלים, אך גם לא מעט מזל שיעזור לכם לצלוח אותם בשלום. פריצת האביב בקרוב מאוד תביא לשיפור בהרגשתכם הכללית והבריאותית.

 

גדי

השבוע יש לכם שפע של הזדמנויות לבטא את הרעיונות המקוריים שלכם, את יכולת הביטוי ואת הצד האנליטי שבאישיותכם, כדאי להיות מקוריים ומשובבי נפש בחשיבה ובכתיבה. אתם מתחזקים ושואפים לעשות דברים שונים וחריגים. התקופה הנוכחית היא יצירתית וטובה אף לעסקים. שימו לב:  היכרויות עשויות להלהיב, אך בקשרים מוטב לשמור על טאקט וזהירות.

 

דלי

התקופה עשויה לטשטש את יכולת האבחנה ומפחיתה את הזהירות. נפטון הוא הכוכב הפורש מסך ערפל, במיוחד בפני אלה שאינם רוצים להודות באמת ולראות את המציאות כפי שהיא. קל יותר להאמין במה שרוצים שקרה ולחמוק מאמיתות לא נעימות. שימו לב: התקופה עשויה לשקף את חוסר היציבות והראייה מרחיקת הלכת של הדלי, המזל שבו הוא נמצא. הימנעו מקונפליקט משפחתי.

 

דגים

אתם נתונים במצב רוח לא יציב, ולכן חשוב שצורת החשיבה שלכם תהיה מכילה וסובלנית. בתקופה כזו לא רצוי להסתמך על המזל ועל כך שהדברים יסתדרו מאליהם, אלא להפשיל שרוולים ולהתאמץ וכן להתכונן למצב וללמוד מניסיון העבר – רק כך אפשר להתקדם. מודעות: רגישותכם הגבוהה גורמת לכם להיות פגיעים ולסבול ממצבי רוח לא קלים, שאותם אתם מתקשים להסתיר.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים