חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

פסטיבל שורשים החמישי יתקיים בפתח תקוה

 

בין התאריכים 9-7 בנובמבר יתקיים פסטיבל שורשים, פסטיבל ייחודי המבטא את היצירה המגוונת של שורשי החברה הישראלית על שלל תחומיה, ומהווה כור היתוך בין מזרח למערב, עבר והווה.

 

הפסטיבל ייערך בהיכל התרבות העירוני וביתר מרכזי התרבות ברחבי העיר, ויתקיימו בו מופעים, הרצאות וסיורים. בין היתר מחזמר מרגש בכיכובה של הזמרת דיקלה, המופע "מעורב ספרדי" מסע מוסיקלי אל מחוזות העבר של תרבות ספרד עם תזמורת סימפונט רעננה, הרצאתו של ארז נבון בנו של נשיא המדינה לשעבר יצחק נבון ז"ל אשר יספר סיפורים מבית אבא, מופע זמר חסידי במלאת 29 שנה לפטירתו של רבי שלמה קרליבך, מופע חלילים בתנך עם חפציבה זר אביב ולהקתה, סיור במרכז העיר הוותיק, סיור בארכיון לתולדות פתח תקוה ועוד ועוד.

ראש העיר רמי גרינברג: " בפסטיבל שורשים הנערך במרכזי התרבות בעיר, אנו עוצרים לרגע ומסתכלים לאחור, לנקודה ממנה כל אחד ואחת מאיתנו הגיע לכאן. פעם בשנה נהנה מהתרבויות השונות, נאזין לניגונים המוכרים, נשמע את הסיפורים שעוברים מדור לדור ונגלה כיצד הסיפור של כל אחד ואחת מאיתנו מצטרף לסיפור אחד שלם, סיפורה של מדינת ישראל.

"העיר פתח תקוה עוברת מהפכה של ממש בתחום התרבות, האמנות ותרבות הפנאי ורק לאחרונה השקנו את תיאטרון הדופנ- תיאטרון פרינג’ ומרכז היוצרים והאמנים - אמסטרדם 11 , הקמנו שלוחה לנוער של בית הספר למוסיקה רמון, הרחבנו את פעילות התרבות במרכזי התרבות בשכונות ואנו מקיימים פעילות ענפה בקריית המוזאונים, בגן החי ובגלריית הציפור הכחולה ועוד".

הפסטיבל בשיתוף מפעל הפיס ובהובלת צוות מינהל התרבות.

כרטיסים ופרטים בהיכל התרבות.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים