חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

לראשונה זכתה פתח תקוה בדגל היופי – הפרס היוקרתי ביותר בתחרות ישראל יפה!

 

העיר פתח תקוה זכתה בדגל היופי בתחרות קריה יפה לשנת 2022, היחידה מבין הרשויות הגדולות!

 

תחרות קריה יפה ומקיימת בישראל יפה, הנערכת בשיתוף משרד הפנים ובשיתוף המרכז לשלטון מקומי בישראל ומרכז המועצות האזוריות, הינה אחת מהבולטות ביותר שבתחרויות המועצה לישראל יפה. היא נערכת מדי שנה החל משנת 1993, ומשתתפות בה ערים, מועצות מקומיות, מועצות אזוריות וישובים במועצות אזוריות, המתמודדות על קבלת כוכבי היופי של המועצה, כל אחת לפי סיווגה?.

התחרות מעודדת פיתוח של הסביבה העירונית על פי העקרונות המודרניים, המכתיבים יצירת שיווי משקל נאות בין הבנייה האורבנית לטיפוח הריאות הירוקות. זאת, תוך כדי הקפדה על מניעה של מפגעים סביבתיים וחזותיים והנעת תהליך של שיפור מתמיד באיכות חיי התושבים. עיריית פתח תקוה השתתפה השנה בתחרות וזכתה לראשונה בדגל היופי, הפרס היוקרתי ביותר בתחרות, בקטגוריית הערים הגדולות.

בטקס החגיגי שהתקיים היום (13.12) במועצה לישראל היפה קיבל את הפרס ראש העיר רמי גרינברג, אשר אמר "זכינו בדגל היופי לאחר עבודה קשה ומאומצת של כל האגפים. רואים בעיר את השינוי, הן בחידוש התשתיות, הן בטיפוח הגינות והמרחבים הציבורים, הן בניקיון ובטיפוח העיר ובכלל בכל תחומי החיים. אני מודה לכל העושים במלאכה ומבטיח לתושבים ולתושבות שנמשיך לפעול למען עיר יפה, מטופחת ונקייה".

קרדיט תמונה- עיריית פתח תקווה.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים