חיפוש
 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

מי בכלל צריך ספא בחצר?

 

התשובה היא כל אחד שאוהב את החיים ורוצה לפרגן לעצמו. התשובה המפורטת יותר – כל אחד שמחפש בתום יום עבודה כמה דקות של רוגע ומנוחה לגוף ולנפש

 

ספא בחצר הוא פינוק. נקודה. אם אתם מאלו שאוהבים להתנפק ולפרגן לעצמם, ספא בחצר יכולה להיות תשובה מנצחת. אם אתם מאלו שאוהבים לחזור מהעבודה ולשמר את כל הלחץ מהמשרד גם כשאתם בבית, הכתבה הזו היא לא עבורכם. "אם הייתי יודע כמה כיף זה ספא בחצר, סביר להניח שזה הדבר הראשון שהייתי מכניס לבית החדש שלי", אומר רביב. "השהות בספא סייעה לי להרגע מכל הלחצים והחזירה אותי למי שהייתי. זו תחושה אדירה". 

לפני כשנה עבר רביב יחד עם בני משפחתו לבית שרכשו בישוב במרכז הארץ. "הלחץ מכל ההוצאות סביב הרכישה של הבית גרם לזה שהייתי חייב להרגע", היא מספר. "השיא היה ממש לפני המעבר. הרגשתי שאני נלחץ עם ההוצאות של ההובלה, העלויות של הבית, האגרות שלא נגמרות, העבודה, הילדים – הכל התבלבל לי בראש ולא הצלחתי למצוא שקט. אשתי ראתה את זה וחיפשה פיתרון. האמת היא שבהתחלה כשראיתי את הספא בחצר, חשבתי שהיא השתגעה. מהר מאוד הבנתי שהיא עשתה את הדבר הנכון ביותר עבורי ועבורינו".

אחרי שרביב והמשפחה עברו לבית החדש, הסידורים קצת נרגעו והכל נכנס למעין שגרה, אשתו של רביב הרגישה שהוא עדיין לא מצליח למצוא מנוחה. "הייתי לחוץ כל הזמן", הוא מספר. "למרות שהכל היה בסדר, היינו רבים הרבה מאוד ואני ידעתי שאני הגורם לזה. לא מצאתי את עצמי. יום אחד חזרתי מהעבודה, אשתי ביקשה שאבטח בה, אכנס לחדר ואחליף לבגד ים, בלי לשאול שאלות. לא הבנתי מה קורה. כל הבית היה חשוך. ראיתי שיש איזה אור שאני לא מכיר בחצר, אבל לרגע לא דמיינתי מה הולך לקרות. חשבתי שהיא רוצה שנלך לטבול בים, כי זה משהו שאהבנו מאוד לעשות בתחילת הדרך המשותפת שלנו".

בפועל אשתו של רביב עצמה לו את העיניים והדריכה אותו כל הדרך עד החצר. "היא הכניסה אותי לתוך הספא שהיה בחצר, תוך שניה הרגשתי איך כל הלחץ שלי מתפוגג. נמסתי לתוך התחושה המרגיעה הזו. רק אז היא הסירה לי את הכיסוי מהעיניים ואמרה – ’תתחדש. מהיום זו השגרה שלך’. הייתי בהלם. בכלל לא ידעתי שדברים כאלה קיימים. מאז כל יום אני מסיים בספא הביתי שלנו. יש בזה מעין תחושה של ריפיון של השרירים, כאילו כל העולם נשאר בחוץ והזמן עוצר מלכת. זה מדהים. והעובדה שזה בחצר הביתית מאפשרת לנו לשמור על הניקיון, להזמין חברים ולבלות יחד מתי שרק מתחשק. האמת היא שזו המתנה הכי שווה שקיבלתי מימי. אני ממליץ בחום לכל אחד ואחת על המתנה הזו". 

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים