חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

הרעיונות הכי מקוריים שראינו בחתונות 2022

 

כמדי שנה, גם ב- 2022 זוגות ביקשו לחדש ולהיות מקוריים, בין אם במיקום החתונה, בקונספט שלה, בערך המוסף, בתפאורה ועוד. לעיתים היו אילו אירועים שנערכו בתוך אולמות אירועים ולעיתים בחוץ, לעיתים בפאבים, ובכל מקרה – הן בהחלט היו מקוריות בדרכן שלהן

 

כמדי שנה, גם ב- 2022 זוגות ביקשו לחדש ולהיות מקוריים, בין אם במיקום החתונה, בקונספט שלה, בערך המוסף, בתפאורה ועוד. לעיתים היו אילו אירועים שנערכו בתוך אולמות אירועים ולעיתים בחוץ, לעיתים בפאבים, ובכל מקרה – הן בהחלט היו מקוריות בדרכן שלהן.

הנה כמה רעיונות לחתונה שבלטו בשנה החולפת

אם אתם מחפשים אולמות חתונה אולי תופתעו לשמוע על החתונה הבא, שבה אולם חתונות היה למעשה היכל תיאטרון. מדובר בזוג אומנים שהתחתנו והחליטו לביים הצגה המתארת את סיפור הפגישה שלהם ואת הקשר ההולך ונרקם עד לחתונה עצמה. לצד כתיבת התסריט, השניים גם התאמנו ולקחו שיעורים בשירה ובריקוד, ומצאו לבסוף גם אולם תיאטרון שבו העלו את ההצגה. 

עוד חתונה מפתיעה במיוחד היא זו שנעשית לגמרי בהפתעה. שימו לב: לא מדובר בהצעת אירוסין אלא בחתונה עצמה, שבה ארגנו את בני המשפחה והחברים הקרובים (יותר מזה כבר אי אפשר לשמור בסוד). לאחר מכן, החתן הודיע לכלה ביום מסוים ייצאו לבילוי, ולקח אותה אל החתונה שלה – מבלי שידעה על כך דבר. כמובן שלשם כך צריך שבת הזוג תהיה ספונטנית מאוד, ולא אחת שהפקת חתונת חלומות משלה היא משאת נפשה.

כידוע, בשנים האחרונות חתונות הולכות על קונספטים רבים, החל בתחפושות ועד לחתונת שנות השישים. אחת המקוריות שבהן נערכה על ידי בני זוג שהחליטו ללכת על טקס האוסקר. כלומר, להפוך אולמות אירועים להיכל שבו מעניקים את טסי האוסקר. כך, המוזמנים שהגיעו לטקס צעדו על פני השטיח האדום והרגישו ממש כמו בהוליווד.

ומבחינת מקומות יצירתיים, יש המון אפשרויות מגניבות – למשל אולם אירועים בפתח תקווה שבו ניתן להתאים את המתחמים לקונספט, להרכב המוזמנים וכדומה, וכמובן חתונות במקומות מטריפים טבע. אחד הרעיונות היותר מקוריים היה של זוג שבחר להתחתן בפאב. מטבע הדברים, מדובר בזוג שיותר חשוב לו האווירה החופשית והאלכוהול הנשפך כמים, מאשר חתונה המדברת אל בני המשפחה היותר מבוגרים, אבל כל הכבוד. יש לא מעט פאבים שישמחו לארח אירוע כזה, כאשר אלכוהול בוודאי לא חסר אך צריך לדאוג שרחבת הריקודים תהיה מספיק גדולה, ובסופו של דבר גם העלויות לא בשמים.

בשורה התחתונה, לא חסרים רעיונות למסיבות מקוריות ומדליקות, אז קבלו השראה מהדוגמאות שהובאו לעיל ובנו לעצמכם את האירוע שמדבר אליכם.

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים