חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

השכרת ציוד לאירועים בצפון - כל המידע!

 

בשנים האחרונות קיום אירועים בשטח הפתוח הפך לטרנד פופולרי מאוד, וכך ניתן למצוא חתונות, אירועי חברה, מסיבות ועוד בשטח פתוח. החוויה של החיבור לטבע באירוע נותנת טאצ’ שונה לכל הטקס, והופכת אותו למיוחד ומאופיין על ידי מארגני האירוע

 

בשנים האחרונות קיום אירועים בשטח הפתוח הפך לטרנד פופולרי מאוד, וכך ניתן למצוא חתונות, אירועי חברה, מסיבות ועוד בשטח פתוח. החוויה של החיבור לטבע באירוע נותנת טאצ’ שונה לכל הטקס, והופכת אותו למיוחד ומאופיין על ידי מארגני האירוע. לצורך כך הפקת האירוע הפכה להיות באחריות המארגנים. השכרת ציוד לאירועים בצפון היא חלק בלתי נפרד מהבירוקרטיה של ארגון האירוע, ולכן חשוב למצוא חברה מקצועית וזהירה שתיתן לכם את כל המעטפת ותחסוך מכם התרוצצות להרכיב את כל חלקי האירוע.

בואו נדבר על איפה אפשר לקיים אירועים כאלו בצפון, ואיך למעשה הדברים קורים.

השכרת ציוד לאירועים בצפון- איפה אפשר לקיים אירוע כזה?

אם אתם עורכים אירוע בצפון, הציפיות שלכם זהות לציפיות של אנשים במרכז. בסופו של דבר כולנו רוצים אירוע מושלם, מיוחד, כזה שייזכר לשנים ארוכות. על מנת לעשות אותו כזה, אתם צריכים לדעת איפה אפשר להרכיב אותו- אם מדובר על חניה גדולה, מגרש ספורט, בחניה, בחצר הבית אם היא מספיק גדולה, בשדה, בחוף, בפארק ובכל מקום אחר- כמובן באישור הגוף הבעלים (אם מדובר בשכן שלכם או בעיריה למשל). מקומות כאלו לא חסרים בצפון כמו שיש רבים מהם במרכז, כך שלמעשה מדובר בכל מצב בביצוע טכני דומה ואפילו זהה לאירועים כאלו במרכז. 

השכרה של ציוד לאירועים תיתן לכם את כל הפרטים כדי לדעת כמה השטח שאתם צריכים בשביל האירוע שאתם מתכננים, ותוכלו להתייעץ איתם לגבי המקום המומלץ. הם גם אלו שיקחו חסות על השגת והנפקת האישורים הנדרשים ממהנדס בטיחות, משטרה, כיבוי אש ועוד- לפי אופי האירוע שלכם.

השכרת ציוד לאירועים בצפון- מה תכלס?

כדי להרים אירוע בטיחותי ומיוחד כמו שאתם מאחלים לעצמכם, יש צורך לשים לב לכמה פרטים. הכנו לכם טו-דו ליסט מסודר:

  1. סגרו את רשימת המוזמנים וקבעו סוג וגודל הדרושים לכם.
  2. סיגרו עם חברת פתרונות הצללה על אוהל מתאים לצרכיכם. היא זו שתרכיב בשבילכם את האוהל, כולל חימום או מיזוג בהתאם למה שתסגרו עם החברה.
  3. בחרו שטח מתאים לאוהל- אם מדובר בחוף, בחצר, במגרש, וקבלו את ההיתרים והאישורים להקמת האוהל. חברת השכרת ציוד לאירועים בצפון יכולה לעזור לכם מאוד בבירור מה נדרש מכם.
  4. וואו ששטח הקרקע מתאים לצרכים שלכם- אפשר לעגן בו אוהל, השטח מיושר ואין בו פסולת
  5. קשטו, רהטו, הנגישו פתרונות מים, חשמל וכל הנדרש.
  6. קבלו את האורחים שלכם בשמחה כראוי לאירוע שלכם, ותהנו מאירוע מיוחד ומושלם באוהל המותאם בדיוק עבורכם.
  7. השאירו לחברה- לפרק ולארוז את האוהל והציוד שלה.

 

השכרת ציוד לאירועים בצפון- במבוק הפקות אירועים

כמו שאומרים, קרוב לעין, קרוב ללב. אנו בבמבוק נותנים שירותי השכרת ציוד לאירועים בצפון ובכל הארץ. 

אנו קיימים משנת 2010, ומתמחים בהקמת הצללות, אוהלים, פינות ישיבה, במות, חופות מעוצבות והפקת אירועים. כל אירוע שאנחנו לוקחים לטיפולנו, מקבל יחס אישי ומקצועי, המותאם לצרכי הלקוח ולדרישותיו. 

אם אתם רוצים להוריד את הלחצים הכרוכים בהפקת האירוע, וחשוב לכם להיות בידיים טובות ומקצועיות, צרו איתנו קשר ונשמח לקחת חלק גם בהפקת האירוע שלכם!

קרדיט: bambuk-events.co.il

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים