חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

אור יהודה: אלוף ישראל בקפיצה במוט: איתמר באסטקר

 

איתמר באסטקר 21 עבר רף של 5.20 בתחרות בהדר יוסף וזכה במדליית זהב ראשונה: ”הגעתי בקור רוח ולא בלחץ. אני מכוון לאולימפיאדה בטוקיו ורוצה להיות שם בגמר”

 

תעשו כבוד לאלוף ישראל בקפיצה במוט לשנת 2016, איתמר באסטקר (21) המתגורר באור יהודה. באסטקר הגיע להדר יוסף וזכה במדליית הזהב בתחרות הלאומית החשובה ביותר של השנה תוך שהוא חוצה את הרף של 5.20 מטר וגובר על יריביו. 

באסטקר, שעדיין משרת בצה"ל, הוא אתלט של מכבי תל אביב. בזכות ה-5.20 השווה באסטקר את שיאו האישי, וכעת הוא יכול לחשוב ברצינות על עליית מדרגה נוספת. 

"הגעתי לתחרות בקור רוח ולא בלחץ", מספר באסטקר בראיון לאתר עיריית אור יהודה. "בשנה שעברה באליפות ישראל הייתי אמור לזכות במקום הראשון, הגעתי עם הרבה ציפיות וזה גרם לי לבלבול. הפעם לא התכוננתי יותר מדי, ופשוט עשיתי את זה".

באסטקר מדגיש שעם כל הכבוד לזירה המקומית, החלומות שלו הן לפרוח ברמה הבינלאומית. "זה אמנם כיף גדול כי זו הזכייה הראשונה שלי באליפות ישראל, אבל עבור האגודה שבה אני מתאמן זה לא נחשב למשהו יוצא מן הכלל. פשוט ידעתי להיות טוב בזמן הנכון. זו התחרות היוקרתית ביותר שמתקיימת בארץ, ואני שמח שהתעליתי על עצמי ועשיתי בדיוק את מה שצריך".

  

באסטקר מוסיף: "לפני שנה החלפתי מאמן כי לא התקדמתי מספיק, ומאז שאני עם ולרי קוגן, אנחנו עובדים על הרבה מאוד דברים. האמת היא שלא חשבנו על האולימפיאדה בריו, אבל אנחנו מכוונים לטוקיו. כן, אני רוצה להיות בגמר בטוקיו". יש להדגיש שכדי להגיע לריו, באסטקר היה צריך לעבור 5.70, רף שכרגע הוא עדיין רחוק ממנו. "אני חושב הרבה לשלב לימודים תוך כדי הספורט ושוקל לעבור למכללות בארצות הברית. הרמה שם אמנם לא הכי גבוהה, אבל עדיין יש שם מה ללמוד".

 

 צילומים: דניאל קמחי 

 

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים