חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי: 7 בספטמבר – 13 בספטמבר 2018

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי 7 בספטמבר – 13 בספטמבר 2018

 

  טלה

מצב הכוכבים יוצר אווירה חגיגית ומשפיע לטובה על מצב הרוח, ייתכנו אומנם עומסים ובאם זו הרגשתכם, תיכנסו בהמשך השבוע לימים נוחים יותר, מצב שישפיע על מצב הרוח שלכם. מומלץ לצאת לחופשה של כמה ימים, כדי למלא מצברים שהתרוקנו במהלך החודש האחרון. כדאי לצאת, להתכתב, לחדש קשרים טלפוניים ולהרחיב את פעילותכם החברתית.

 שור

כבני מזל שור אתם מכינים תוכניות לימי ראש השנה. אתם תקשורתיים, מלאי קסם אישי ומוקפים באנשים מפרגנים. חוסר השקט והדאגות יפנו את מקומם לחוויות נעימות ולאווירה הרמונית וחברית. לנשים שבכן מומלץ לנוח לפני כניסת החג, כדי לא לחוש מותשות בו. תחושו מוגנים והרמוניים, במיוחד אם תהיו מוקפים בתחושה של נוחות ונהנתנות. ענייני הרגש עשויים לקבל תפנית.

 תאומים

ימי ראש השנה: מומלץ להיות מוקפים עם בני משפחה וחברים שאתם חפצים ביקרם. חוסר השקט והדאגות יפנו את מקומם לחוויות נעימות ולאווירה הרמונית וחברית. אל תחמיצו להפגיז נוכחות באירוע חגיגי. זהירות: כדי להימנע ממריבה או מהצטברות של מרירות וכעס בין אחד האנשים המקיפים אתכם, ייתכן שתידרשו להתפשר. מנוחה של אחר הצהריים מומלצת בחום.

 סרטן

אתם נהנים עכשיו מביקורים ומחופשות. כוכב ונוס, השוהה עכשיו במזל עקרב, עשוי להפגיש אתכם עם בני משפחה, חברים ואלה שאתם נהנים מחברתם. הפופולריות שלכם עולה ואתם מוצאים את עצמכם מוקפים בהתעניינותם של חברים קרובים ומכרים. לבודדים שבכם מומלץ להתחבר לפעילות הרמונית, כדי לא לחוש לחוצים ובודדים. קשר מסוים עשוי להתפתח במהירות.

 אריה

לימי ראש השנה עשויה להיות השפעה טובה על מצב הרוח שלכם, מומלץ להכין תוכנית לבילוי שתעזור לכם להיטען באנרגיות שאתם זקוקים להן, מצב שיעזור לכם להיות משוחררים, תקשורתיים ופחות מכונסים בתוך עצמכם. כבני מזל נהנתנים תוכלו לארח או להתארח ולהתפנק בחברת האהובים עליכם. שימו לב: התקופה עשויה להעיד על הוצאות מרובות.

 בתולה

ייתכנו הוצאות חריגות. מצבכם ישתנה באמצעות שינוי בגישה ואלה מכם, שישכילו לכלכל את מעשיהם היטב, יכינו את עצמם לתנופה פיננסית, למרות כל ההוצאות הבלתי צפויות הנלוות לכך. ימי החג: רבים מכם ניחנו בהופעה יפה ואסתטית. לבודדים שביניכם: אווירה הרמונית, יפה ונעימה תתאים עכשיו לנפש שלכם, הקיפו את עצמכם באנשים אידיאליסטיים ומפרגנים.

 מאזנים

ראש חודש השנה נפתח הפעם בימים ראשון-שני במזל בתולה, מצב שמצפה מכם לשמור על הבריאות ועל האנרגיות שלכם. מצבכם עשוי להשתפר לקראת ימי אמצע השבוע. עם זאת, רק לקראת ה- 24 בספטמבר תיכנס השמש למזלכם לתקופה של חודש, ואז מצב רוחכם והרגשתכם ישתפרו ומקורות האנרגיה שלכם יתמלאו מחדש. מומלץ להכין תוכנית לבילוי שתעזור לכם לשפר את מצב הרוח.

 עקרב

בסביבות ימי אמצע השבוע האנרגיות שלכם עשויות להיות נמוכות, ובאם זוהי הרגשתכם מומלץ לשמור על אנרגיות מתונות כדי לא לאבד מהכוחות ושלכם. יהיו לכם ימים שבהם תחושו שמיציתם את כוחותיכם ושדרושה לכם מנוחה. לקראת המחצית השנייה של השבוע תוכלו לקבל כוחות ואנרגיה מחודשים. ונוס מול מזלכם מיום שני עשוי לחזק את הכריזמה שלכם.

 קשת

לחלקכם צפויים חולשה, עייפות ומצב רוח ירוד בימי תחילת השבוע. המשך השבוע עשוי להיטיב עמכם, במיוחד אם תקיפו את עצמכם באנשים מפרגנים. התקשורתיים שבכם יוכלו ליהנות מכושר שכנוע ומיכולת ליצור את המציאות הרצויה להם ולגבש תוכניות אישיות וחברתיות. מומלץ וכדאי בחום להתחבר לפעילויות שיעזרו לכם להתבלט.

 גדי

ימי החג יאפשרו לכם לקחת פסק זמן לפני כניסה לפרויקטים מחייבים שמצפים לכם בפתח. בכל הקשור לעבודה ולקריירה תצטרכו לסיים קודם איזושהי עבודה שחורה או חובה, ורק אז תיכנסו לתהליך של התפתחות שיוביל אתכם לכיוונים שאתם שואפים להם. לא תוכלו לרצות את כולם, וחשוב שתהיו נאמנים לעצמכם ותשמרו על האמת הפנימית שלכם, שמתבטאת בקו שבו בחרתם. 

 דלי

אתם פתוחים לשינויים ומסתגלים במהירות לכל מצב, בתנאי שאין בו שיעמום ושגרה. את הרוגע תוכלו למצוא כרגע בעיקר בנסיעות ובהתנסויות חדשות. אתם מחפשים יותר יציבות בחיים, וייתכן שמה שנראה לכם לא רציני במבט ראשון עשוי להתפתח בהמשך למשהו משמעותי. רבים מכם מבלים בחו"ל או נהנים מחברים שמגיעים מרחוק. ונוס בבית הקריירה שלכם עשוי להיטיב עמכם.

 דגים

השבוע בולטת השפעתו של כוכבכם נפטון - כוכב הכיסופים, האשליה והיצירה, שנמצא במזלכם, מול מספר כוכבים במזל בתולה ממול. יש לפתח מודעות לחלקלקות הלשון של אלה שמולכם, לכן עדיף להיות מוקפים באנשים מפרגנים, שכן מישהו עשוי לשדר משדר לכם מסרים כפולים. היו זהירים במיוחד בהתמודדות עם מצבים חלקלקים. אי-הסכמה וחילוקי דעות עלולים להתעורר ולהקשות עליכם.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים