חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - פתח תקוה >>

כל הפתרונות למפתח שנשבר ונתקע בתוך המנעול

 

כמה תרחישים נפוצים שבהם המפתח נתקע ולא יוצא, הם כאשר המפתח נתקע במנעול עקב כך שהוא שבור, או אם המנעול פגום. הפתרון לבעיה זו הוא קריאה לשירותי מנעולן בד”כ. כל הפתרונות למפתח שנשבר ונתקע בתוך המנעול, הנה המידע

 

כמה תרחישים נפוצים שבהם המפתח נתקע ולא יוצא, הם כאשר המפתח נתקע במנעול עקב כך שהוא שבור, או אם המנעול פגום. הפתרון לבעיה זו הוא קריאה לשירותי מנעולן בד"כ. כל הפתרונות למפתח שנשבר ונתקע בתוך המנעול, הנה המידע. 

אם יש לכם את האפשרות, נסו להסיר את המפתח השבור מהמנעול או לחלץ אותו. בחלק מהמקרים, יהיה אפשר להשתמש בצבת כדי להסיר מפתח שבור מהמנעול. המנעול יכול להיות כל דבר מדלת ועד כספת. כשהמפתח נשבר ונתקע בתוך המנעול, בד"כ יהיה קשה לבצע זאת לבד. הפתרונות הנפוצים ביותר הם קריאה לשירות מנעולן בפתח תקווה או פורץ דלתות רב בריח, פורץ כספות, פורץ רכבים מורשה משטרת ישראל ועוד. 

מה יכול להשפיע על תקינותם של מנעולים? 

ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על תקינות המנעולים. חלק מהגורמים הללו כוללים את סוג המנעול, איכות המנעולים ומידת התחזוקה שלהם. גורם נוסף שיכול להשפיע על שלמות המנעול הוא: האם הוא מותקן כהלכה או לא. בסופו של דבר, תקינותו של מנעול יכולה להיות מושפעת מגורמים רבים, כולל טעויות אנוש ובלאי. עם זאת, ישנם דברים שיכולים להשפיע על זה יותר מאחרים. אלו כוללים למשל את אזור המגורים שלכם. 

אם למשל אתם גרים באזור חוף, תצטרכו להקפיד על המנעולים באופן הדוק יותר. האם כשגרים קרוב לחוף הים ויש מליחות ולחות באוויר, יש סיכוי גבוה יותר לפתח חלודה במנעולי הבית? כן, כי למים מלוחים יש השפעה על הברזל מה שהופך אותם ליותר נוטים להחליד.

כשגרים קרוב לחוף, יש סיכון מוגבר לפתח חלודה במנעולים. הלחות והמליחות באוויר יוצרים תנאים קורוזיה שעלולים לפגוע בחפצי מתכת. בנוסף, מלח "אוכל" גם מתכות, מה שמגביר את הסבירות לפתח חלודה במנעולים. לרוב, מנעולן בפתח תקווה ימליץ על שימוש ב-40WD. 

טיפים לאיתור מנעולן בפתח תקווה ובמרכז 

מנעולנים הם אחד מאנשי מקצוע האבטחה החשובים ביותר שקיימים. הם אחראים לשמור על בטיחות הבתים והעסקים שלנו. יכול להיות קשה למצוא מנעולן כאשר צריך אחד כזה, וכאן האינטרנט שימושי. 

חיפוש באינטרנט יעזור למצוא את המנעולן המתאים לצרכים שלכם, כמו גם טיפים כיצד להימנע מהונאות ועבודה של מנעולנים חובבנים. זכרו, אם המנעולן פתוח 24/7, ואתם אפילו צריכים שירות מנעולן בפתח תקווה בלילה, התכוננו לשלם וספת עלות. 

מה עוד לברר לפני הזמנת מנעולן? 

ודאו כי למנעולן יש ביטוח למקרה של נזקים כלשהם. ואם אפשר, בקשו הפניות מלקוחות קודמים ובדקו את הביקורות באינטרנט. בסופו של דבר, איתור מנעולן צריך להתבצע בהתאם לדרישות והצרכים שלכם מהשירות שלו. אם אתם צריכים פורץ דלתות מורשה משטרת ישראל, זה  מה שתחפשו. תצטרכו מנעולן בפתח תקווה שמתמחה בכספות? זה איש המקצוע שתחפשו. כך או כך, נסו לדייק כמה שיותר את הצרכים שלכם מאותו מנעולן. 

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים